Plac zabaw
Jawor, dnia 27.01.2017r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze” w ramach projektu pn. „Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W dniu 10.01.2017 r. Zamawiający upublicznił zapytanie ofertowe poprzez zamieszczenia treści Na stronach bazakonkurencyjności.funduszeeuropeskie.gov.pl,; http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl
W dniu 23.01.2017r. do Zamawiającego wpłynęło łącznie 19 ofert oznaczonych od nr 1 do nr 19. W terminie wyznaczonym jako termin składania ofert tj.23.01.2017r. do godz.12.00 wpłynęło 16 ofert 3 oferty wpłynęły po terminie. Oferty, które wpłynęły po wyznaczonym terminie Zamawiający pozostawił bez rozpatrzenia.
Zamawiający w postępowaniu na Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze w załączniku nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazał elementy składające się na wyposażenie placu zabaw, zgodnie z możliwościami i potrzebami jednostki. Jednocześnie dokonał szczegółowego opisu elementów placu zabaw wskazując wymiary każdego z nich w przedziale minimalny - maksymalny oraz dostosowane do nich pozostałe wymiary. Po dokonaniu badania ofert złożonych w terminie Zamawiający stwierdził, że tylko jedna oferta oferowała elementy palcu zabaw odpowiadające szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający przyjął jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 9 złożoną przez firmę BUGLO PLACE ZABAW Spz o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin, która w przyjętym kryterium uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów: 90
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena Ilość punktów-kryterium cena |
Termin dostawy Ilość punktów- kryterium termin dostawy |
|
9. |
BUGLO PLACE ZABAW Sp z o.o., |
20 956,74 zł 80 pkt pkt |
22.02.2017r. 10 pkt |
|
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 9, firmy nowa BUGLO PLACE ZABAW Spz o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów – 90.
Oferty, które wpłynęły w postepowaniu.
1. PERGOLA J.Michalak , M.Skórko
ul. Dragonów 6m.41
00-467 Warszawa
data wpływu 12.01.2017r. godzina 11.40
2. JORDAN II Stanisław Korzeb
ul. Brokowska 196
07-320 Małkinia Górna
data wpływu 16.01.2017r. godzina 14.30
3. FIOR Sp z o.o.
ul. Odkrywców 1-3/5
53-212 Wrocław
data wpływu 18.01.2017r. godzina 9.20
4. MAGIC GARDEN Spz o.o.
ul. Wyszyńskiego 60a
88-170 Pakość
data wpływu 18.01.2017r. godzina 13.30
5. WERAN Sp zo.o.
ul. Nowodworska 12/9
54-433 Wrocław
data wpływu 18.01.2017r. godzina 13.30
6. Novum Sp z o.o.S.k
ul. Bolesława Chrobrego 1
12-100 Szczytno
data wpływu 19.01.2017r. godzina 9.20
7. PBM SYSTEMSp z o.o.
ul. Zakładowa 2
47-110 Kolonowskie
data wpływu 19.01.2017r. godzina 9.20
8. Croquet Spz o.o.
Szczodre ul. Trzebiatowska 81
55-095 Mirków
data wpływu 19.01.2017r. godzina 11.30
9. BUGLO PLACE ZABAW Sp z o.o.,
ul. Zwycięstwa 276,
75-653 Koszalin
data wpływu 20.01.2017r. godzina 9.00
10. PROMETEUSZ Cezary Wojciech Krakowski
ul. Topolowa 23
95-200 Pabianice
data wpływu 20.01.2017r. godzina 9.00
11. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MEVIUS Mateusz Cichowski
Majdan Brzezicki 41
21-050 Piaski
data wpływu 20.01.2017r. godzina 14.15
12. Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Dol-ek Kazimierz Doleciński
ul. Sióstr Służebniczek 17
33-100 Tarnów
data wpływu 20.01.2017r. godzina 14.15
13. Inspiro-ART. Anna Ryzner
Zajączków 101
55-120 Oborniki Śląskie
data wpływu 20.01.2017r. godzina 14.15
14. AVIS Ekologiczne Place Zabaw
ul. Turystyczna 106
20-230 Lubin
data wpływu 20.01.2017r. godzina 14.15
15. GRUPA HYDRO Spz o.o. SK
ul. Farbiarska 28
62-050 Mosina
data wpływu 23.01.2017r. godzina 9.00
16. Produkcja Handel Usługi Robert Kubas
Unikowice 45A
48-370 Paczków
data wpływu 23.01.2017r. godzina 10.45
17. Zakład Stolarski Waldemar Nowak
Zębowo ul. Lipowa 22
64-310 Lwówek
data wpływu 23.01.2017r. godzina 12.47
18. MAJA S.C. Ewelina Piotrowska Łukasz Piotrowski
ul. Świętokrzyska 30/63
00-116 Warszawa,
data wpływu 23.01.2017r. godzina 14.30
19. proSYMPATIK
ul. Bacciarellego 10b/10
51-649 Wrocław.
data wpływu 23.01.2017r. godzina 14.30
Jawor, dnia 16.01.2017r.
Informacja o zmianie
w ogłoszeniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze,”
w ramach projektu pn.
„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W dniu 13 i 16 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania dotyczące prowadzonego postepowania:
PYTANIE 1
Zamawiający określił termin realizacji przedmiotu postepowania na 24.02.2017r. a dodatkowo w kryterium termin dostawy zwiększa ilość punktów dla Wykonawcy, który wykona przedmiot zamówienia w krótszym terminie. Miesiąc luty jest miesiącem zimowym, gdzie często panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na realizacje prac montażowych. Jakie będzie wówczas stanowisko Zamawiającego, który w projekcie umowy nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu realizacji później niż do 24.02.2017r.
ODPOWIEDŹ 1
Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.
PYTANIE 2
W projekcie umowy zamawiający określa termin napraw w ramach gwarancji na 48 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, z możliwością przesunięcia do 7 dni w szczególnych przypadkach. Biorąc pod uwagę, że cykl produkcyjny niektórych elementów przekracza 48 godzin (np. cynkowanie, a następnie malowanie proszkowe), czy Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni.
ODPOWIEDŹ 2
Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni .
PYTANIE 3
W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiłyby wykonanie prawidłowego montażu (tj. stabilnego i bezpiecznego dla użytkowników placu zabaw), a także określone przez producentów minimalne terminy produkcji (4 tygodnie należy zadać pytanie, czy Zamawiający mając na uwadze powyższe, rozważy zmianę terminu realizacji na 5-6 tygodniu od dnia podpisania umowy?
ODPOWIEDŹ 3
Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.
W dniu 11 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie dotyczące treści załącznika nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
PYTANIE
Czy w przypadku pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej dopuszczają Państwo również konstrukcję z drewna. Wszystkie pozostałe urządzenia mają wymienione w przypadku konstrukcji: drewno/stal/metal.
ODPOWIEDŹ
Tak, Zamawiający dopuszcza w pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej również konstrukcję z drewna.
Jawor, dnia 16.01.2017r.
Informacja o zmianie
w ogłoszeniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze,”
w ramach projektu pn.
„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający informuję, że w Zapytaniu ofertowym wprowadza następujące zmiany :
- wykreśla nieaktywny adres http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/
Dot. „Zakup dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,”
w ramach projektu pn.
„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W dniu 13 i 16 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania dotyczące prowadzonego postepowania:
PYTANIE 1
Zamawiający określił termin realizacji przedmiotu postepowania na 24.02.2017r. a dodatkowo w kryterium termin dostawy zwiększa ilość punktów dla Wykonawcy, który wykona przedmiot zamówienia w krótszym terminie. Miesiąc luty jest miesiącem zimowym, gdzie często panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na realizacje prac montażowych. Jakie będzie wówczas stanowisko Zamawiającego, który w projekcie umowy nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu realizacji później niż do 24.02.2017r.
ODPOWIEDŹ 1
Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.
PYTANIE 2
W projekcie umowy zamawiający określa termin napraw w ramach gwarancji na 48 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, z możliwością przesunięcia do 7 dni w szczególnych przypadkach. Biorąc pod uwagę, że cykl produkcyjny niektórych elementów przekracza 48 godzin (np. cynkowanie, a następnie malowanie proszkowe), czy Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni.
ODPOWIEDŹ 2
Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni .
PYTANIE 3
W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiłyby wykonanie prawidłowego montażu (tj. stabilnego i bezpiecznego dla użytkowników placu zabaw), a także określone przez producentów minimalne terminy produkcji (4 tygodnie należy zadać pytanie, czy Zamawiający mając na uwadze powyższe, rozważy zmianę terminu realizacji na 5-6 tygodniu od dnia podpisania umowy?
ODPOWIEDŹ 3
Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.
W dniu 11 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie dotyczące treści załącznika nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
PYTANIE
Czy w przypadku pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej dopuszczają Państwo również konstrukcję z drewna. Wszystkie pozostałe urządzenia mają wymienione w przypadku konstrukcji: drewno/stal/metal.
ODPOWIEDŹ
Tak, Zamawiający dopuszcza w pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej również konstrukcję z drewna.
SOSW.3.2017
Jawor, dnia 10.01.2017r.
Zapytanie ofertowe
do złożenia oferty w prowadzonym postępowaniu na
„Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,”
w ramach projektu pn.
„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I .NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze
ul. Paderewskiego 6
59-400 Jawor
NIP 695 152 59 69
REGON 000236984
http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/
http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl
tel. 76/870-24-72
fax. 76/870-24-72
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze” w ramach projektu nr RPDS.10.01.01-02-0036/16 pn.„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”, Osi priorytetowej 10. Edukacja, Poddziałania 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
2. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawiera załącznik nr 1.
3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, pochodzenie patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w Zapytaniu produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. karta katalogowa, zdjęcia).
37.53.52.00-9 – wyposażenie placów zabaw
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia 24 luty 2017r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanych min 1 tego rodzaju dostaw w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 15 000 brutto
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania
Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
- Kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanych min 1 tego rodzaju dostaw w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 15 000 brutto.
· wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 2
· wypełniony formularz cenowy- załącznik Nr 3
· pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.
V. INFORMACJE O WYKLUCZENIU
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które, powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo w szczególności poprzez:
- uczestniczenie w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta powinna być złożona w języku polskim, w formie pisemnej- w postaci papierowej, , pismem czytelnym.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5. Kserokopie dokumentów musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
6. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu). Nieprzejrzysta koperta (opakowanie) powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Zamawiającego oraz opisane:
nazwa (firma) wykonawcy adres wykonawcy
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor
Z dopiskiem Zakup, dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla przedszkola specjalnego w Jaworze Nie otwierać przed dniem 23.01.2017r. , godz. 12.00 |
7. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem ,że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zmiana jak i wycofanie wymagają zachowania formy pisemnej.
8. Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Oferty nie posiadające wymaganych dokumentów, oferta Wykonawcy wykluczonego oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor do dnia 23.01.2017r. do godz. 12.00.
Oferty można składać osobiście w siedzibie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor lub poczta lub kurierem. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
1) CENA – 80%
Liczba punktów
Najniższa zaoferowana cena wszystkich ważnych ofert
C = ------------------------------------- x90% x100
Cena oferowana badanej oferty
Gdzie:
Cn- najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
Cb- cena badanej oferty
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (80 pkt. ) w kryterium CENA, Wykonawcy który zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.
2) TERMIN DOSTAWY -20
W kryterium „Termin dostawy” można uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Punkty w kryterium „Termin dostawy” będą przyznawane według następujących zasad:
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 20 luty 2017r – otrzymuje 20 punktów
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 22 luty 2017r – otrzymuje 10 punktów
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 24 luty 2017r. – otrzymuje 0 punktów
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
w przypadku takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę
IX. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania za pośrednictwem strony: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. na stronie BIP http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl Zamawiającego, pocztą w formie pisemnej papierowej.
X. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie podpisana umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego
2. Istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy – załącznik nr 4
XI. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść skalanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania.
3. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Lucyna Jasińska - tel. (076) 729-01-17 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
4. Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawcy przesyłają faxem. 76/870-24-72
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro (art.4 pkt 8 ustawy)i prowadzone jest zgodnie z procedurą rozeznania rynku wg. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
WYKONAWCOM NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO WNOSZENIA ODWOŁAŃ.
Załączniki:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik 1