Plac zabaw

LOGOTYP

   Jawor, dnia 27.01.2017r.

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze”    w ramach  projektu pn. „Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W dniu 10.01.2017 r. Zamawiający upublicznił zapytanie ofertowe poprzez zamieszczenia treści Na stronach bazakonkurencyjności.funduszeeuropeskie.gov.pl,;  http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

W dniu 23.01.2017r. do Zamawiającego wpłynęło łącznie 19 ofert oznaczonych od nr 1 do nr 19. W terminie wyznaczonym jako termin składania ofert tj.23.01.2017r. do godz.12.00 wpłynęło 16 ofert   3 oferty wpłynęły po terminie. Oferty, które wpłynęły po wyznaczonym terminie Zamawiający pozostawił bez rozpatrzenia.

Zamawiający w postępowaniu na Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze w załączniku nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazał elementy składające się na wyposażenie placu zabaw, zgodnie z możliwościami i potrzebami jednostki. Jednocześnie  dokonał szczegółowego opisu elementów placu zabaw wskazując wymiary każdego z nich w przedziale minimalny  - maksymalny oraz dostosowane do nich pozostałe wymiary. Po dokonaniu badania ofert złożonych w terminie Zamawiający stwierdził, że tylko jedna oferta oferowała elementy palcu zabaw odpowiadające szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający przyjął jako ofertę najkorzystniejszą  ofertę nr 9 złożoną przez firmę BUGLO PLACE ZABAW Spz o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin, która w przyjętym kryterium uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów: 90

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

Ilość punktów-kryterium cena

Termin dostawy

Ilość punktów- kryterium termin dostawy


Łączna liczba punktów

9.

BUGLO PLACE ZABAW Sp z o.o.,
ul. Zwycięstwa 276,
75-653 Koszalin

20 956,74 zł

80 pkt pkt

22.02.2017r.

10 pkt


90  pkt

 Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 9, firmy nowa BUGLO PLACE ZABAW Spz o.o., ul. Zwycięstwa 276, 75-653 Koszalin, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów – 90.

 

Oferty, które wpłynęły w postepowaniu.

1. PERGOLA  J.Michalak , M.Skórko
ul. Dragonów 6m.41
00-467 Warszawa
data wpływu 12.01.2017r.             godzina 11.40

2. JORDAN II Stanisław Korzeb
ul. Brokowska 196
07-320 Małkinia Górna
 data wpływu 16.01.2017r.             godzina 14.30

3. FIOR Sp z o.o.
ul. Odkrywców 1-3/5
53-212 Wrocław
data wpływu 18.01.2017r.             godzina 9.20

4. MAGIC GARDEN Spz o.o.
ul. Wyszyńskiego 60a
88-170 Pakość
data wpływu 18.01.2017r.             godzina 13.30

5. WERAN Sp zo.o.
ul. Nowodworska  12/9
54-433 Wrocław
data wpływu 18.01.2017r.             godzina 13.30

6. Novum Sp z o.o.S.k
ul. Bolesława Chrobrego 1
12-100 Szczytno
data wpływu 19.01.2017r.             godzina 9.20

7. PBM SYSTEMSp z o.o.
ul. Zakładowa 2
47-110 Kolonowskie
data wpływu 19.01.2017r.             godzina 9.20

8. Croquet Spz o.o.
Szczodre ul. Trzebiatowska 81
55-095 Mirków
data wpływu 19.01.2017r.             godzina 11.30

9. BUGLO PLACE ZABAW Sp z o.o.,
 ul. Zwycięstwa 276,
75-653 Koszalin
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 9.00

 

10. PROMETEUSZ Cezary Wojciech Krakowski
ul. Topolowa 23
95-200 Pabianice
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 9.00

11. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MEVIUS Mateusz Cichowski
Majdan Brzezicki 41
21-050 Piaski
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 14.15

12. Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Dol-ek Kazimierz Doleciński
ul. Sióstr Służebniczek 17
33-100 Tarnów
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 14.15

13. Inspiro-ART. Anna Ryzner
Zajączków 101
55-120 Oborniki Śląskie
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 14.15

14. AVIS Ekologiczne Place Zabaw
ul. Turystyczna 106
20-230 Lubin
data wpływu 20.01.2017r.             godzina 14.15

15. GRUPA HYDRO Spz o.o. SK
ul.  Farbiarska 28
62-050 Mosina
data wpływu 23.01.2017r.             godzina 9.00

16. Produkcja Handel Usługi Robert Kubas
Unikowice 45A
48-370 Paczków
data wpływu 23.01.2017r.             godzina 10.45

17. Zakład Stolarski Waldemar Nowak
Zębowo  ul. Lipowa 22
64-310 Lwówek
data wpływu 23.01.2017r.             godzina 12.47

18. MAJA S.C. Ewelina Piotrowska Łukasz Piotrowski

ul. Świętokrzyska 30/63

00-116 Warszawa,

data wpływu 23.01.2017r.             godzina 14.30

19. proSYMPATIK

ul. Bacciarellego 10b/10

 51-649 Wrocław.

data wpływu 23.01.2017r.             godzina 14.30

 

 


  Jawor, dnia 16.01.2017r.

 

Informacja o zmianie

w ogłoszeniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze,” 
w ramach  projektu pn.
Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

W dniu 13 i 16 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania dotyczące prowadzonego postepowania:

PYTANIE 1

Zamawiający określił termin realizacji przedmiotu postepowania na 24.02.2017r. a dodatkowo w kryterium termin dostawy zwiększa ilość punktów dla Wykonawcy, który wykona przedmiot zamówienia w krótszym terminie. Miesiąc luty jest miesiącem zimowym, gdzie często panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na realizacje prac montażowych. Jakie będzie wówczas stanowisko Zamawiającego, który w projekcie umowy nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu realizacji później niż do 24.02.2017r.

ODPOWIEDŹ 1

Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.

 

PYTANIE 2

W projekcie umowy zamawiający określa termin napraw w ramach gwarancji na 48 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, z możliwością przesunięcia do 7 dni w szczególnych przypadkach. Biorąc pod uwagę, że cykl produkcyjny niektórych elementów przekracza 48 godzin (np. cynkowanie, a następnie malowanie proszkowe), czy Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni.

ODPOWIEDŹ 2

Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni .

 

PYTANIE 3

W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiłyby wykonanie prawidłowego montażu (tj. stabilnego i bezpiecznego dla użytkowników placu zabaw), a także określone przez producentów minimalne terminy produkcji (4 tygodnie należy zadać pytanie, czy Zamawiający mając na uwadze powyższe, rozważy zmianę terminu realizacji na 5-6 tygodniu od dnia podpisania umowy?

ODPOWIEDŹ 3

Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.

 

W dniu 11 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie dotyczące treści załącznika nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

PYTANIE

Czy w  przypadku pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej dopuszczają Państwo również konstrukcję z drewna. Wszystkie pozostałe urządzenia mają wymienione w przypadku konstrukcji: drewno/stal/metal.

ODPOWIEDŹ

Tak, Zamawiający dopuszcza w pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej również konstrukcję z drewna.

                                                                         


         Jawor, dnia 16.01.2017r.

Informacja o zmianie

w ogłoszeniu na „Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze,” 
w ramach  projektu pn.
Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Zamawiający informuję, że w Zapytaniu ofertowym wprowadza następujące zmiany :

- wykreśla nieaktywny adres http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/

 

 


Dot. „Zakup dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,” 

w ramach  projektu pn.
Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

W dniu 13 i 16 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania dotyczące prowadzonego postepowania:

PYTANIE 1

Zamawiający określił termin realizacji przedmiotu postepowania na 24.02.2017r. a dodatkowo w kryterium termin dostawy zwiększa ilość punktów dla Wykonawcy, który wykona przedmiot zamówienia w krótszym terminie. Miesiąc luty jest miesiącem zimowym, gdzie często panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na realizacje prac montażowych. Jakie będzie wówczas stanowisko Zamawiającego, który w projekcie umowy nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu realizacji później niż do 24.02.2017r.

ODPOWIEDŹ 1

Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.

 

PYTANIE 2

W projekcie umowy zamawiający określa termin napraw w ramach gwarancji na 48 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, z możliwością przesunięcia do 7 dni w szczególnych przypadkach. Biorąc pod uwagę, że cykl produkcyjny niektórych elementów przekracza 48 godzin (np. cynkowanie, a następnie malowanie proszkowe), czy Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni.

ODPOWIEDŹ 2

Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni .

 

PYTANIE 3

W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiłyby wykonanie prawidłowego montażu (tj. stabilnego i bezpiecznego dla użytkowników placu zabaw), a także określone przez producentów minimalne terminy produkcji (4 tygodnie należy zadać pytanie, czy Zamawiający mając na uwadze powyższe, rozważy zmianę terminu realizacji na 5-6 tygodniu od dnia podpisania umowy?

ODPOWIEDŹ 3

Zamawiający potwierdza termin realizacji zamówienia nie później niż do 24.02.2017r.

 

W dniu 11 stycznia 2017r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie dotyczące treści załącznika nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

PYTANIE

Czy w  przypadku pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej dopuszczają Państwo również konstrukcję z drewna. Wszystkie pozostałe urządzenia mają wymienione w przypadku konstrukcji: drewno/stal/metal.

ODPOWIEDŹ

Tak, Zamawiający dopuszcza w pozycji pierwszej tj. zabawki wielofunkcyjnej również konstrukcję z drewna.

 

 


 

SOSW.3.2017

 Jawor, dnia 10.01.2017r.

 

Zapytanie ofertowe

 

do złożenia oferty w prowadzonym postępowaniu na

„Zakup dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,” 

w ramach  projektu pn.

Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”

Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 

I .NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

NIP 695 152 59 69

REGON 000236984

http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/

http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

 

tel. 76/870-24-72

fax. 76/870-24-72

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawę i montaż  urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze” w ramach  projektu  nr RPDS.10.01.01-02-0036/16 pn.„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”, Osi priorytetowej 10. Edukacja, Poddziałania 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej   Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.       Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawiera załącznik nr 1.

3.       Podane w opisie przedmiotu zamówienia  nazwy, pochodzenie patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same  cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w Zapytaniu produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. karta katalogowa, zdjęcia).

 

37.53.52.00-9 – wyposażenie placów zabaw

 

III.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin wykonania zamówienia 24 luty 2017r.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1)      są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanych min 1 tego rodzaju dostaw w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 15 000 brutto

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania

 

Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

  • Kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanych min 1 tego rodzaju dostaw w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 15 000 brutto.

·       wypełniony formularz ofertowy –  załącznik  Nr 2

·       wypełniony formularz cenowy- załącznik  Nr 3

·         pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  - o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie  do  złożenia oferty w imieniu Wykonawcy

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.

 

V. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

 

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które, powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo w szczególności poprzez:

- uczestniczenie w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Oferta powinna być złożona  w języku polskim, w formie pisemnej- w postaci papierowej, , pismem czytelnym.

2.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3.       Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

4.        Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5.       Kserokopie dokumentów musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

6.       Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej  nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu). Nieprzejrzysta koperta (opakowanie) powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Zamawiającego oraz opisane:

 

nazwa (firma) wykonawcy

adres wykonawcy

 

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

 

 

Z dopiskiem Zakup, dostawa i montaż  urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw dla przedszkola specjalnego w Jaworze

Nie otwierać przed dniem 23.01.2017r. , godz. 12.00

7.       Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem ,że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zmiana jak i wycofanie wymagają zachowania formy pisemnej.

8.       Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

9.       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10.   Oferty nie posiadające wymaganych dokumentów, oferta Wykonawcy wykluczonego oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA  OFERT:

Oferty należy składać Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor   do dnia 23.01.2017r. do godz. 12.00.

 

Oferty można składać osobiście w siedzibie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor lub poczta lub kurierem. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:

1.         Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie  z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

2.         W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

 

1)      CENA – 80%

 

Liczba punktów

Najniższa zaoferowana cena  wszystkich ważnych ofert

C = -------------------------------------   x90% x100

Cena oferowana badanej oferty

 

Gdzie:

Cn- najniższa cena spośród wszystkich  ofert nieodrzuconych

Cb- cena badanej oferty

 

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (80 pkt. ) w kryterium CENA, Wykonawcy który zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.

 

2)      TERMIN DOSTAWY -20

W kryterium „Termin dostawy” można uzyskać maksymalnie 20 punktów.

 

 

Punkty w kryterium „Termin dostawy”  będą przyznawane według następujących zasad:

 

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 20 luty 2017r – otrzymuje 20 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 22 luty 2017r – otrzymuje 10 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 24 luty 2017r.  – otrzymuje 0 punktów

 

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

 w przypadku takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę

 

IX. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania za pośrednictwem strony: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. na stronie BIP  http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl  Zamawiającego, pocztą w formie pisemnej papierowej.

X. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA

 

1.       Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie  podpisana umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego

2.       Istotne dla stron postanowienia  zawiera projekt umowy – załącznik nr 4

 

XI. INFORMACJE DODATKOWE

 

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć  wpływ na treść skalanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert.

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania.

3.    Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Lucyna Jasińska - tel. (076) 729-01-17 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.

4.    Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawcy przesyłają faxem. 76/870-24-72

  

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro  (art.4 pkt 8 ustawy)i prowadzone jest zgodnie z procedurą rozeznania rynku wg. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 WYKONAWCOM NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO WNOSZENIA ODWOŁAŃ.

 

Załączniki:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - załącznik 1

Oferta– załącznik nr 2

Formularz cenowy – załącznik  3

Projekt umowy– załącznik nr 4

Wytworzył:
Udostępnił:
BIP Administrator
(2017-01-04 10:17:37)
Ostatnio zmodyfikował:
BIP Administrator
(2017-01-27 08:32:04)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki