Meble i pomoce dydaktyczne

LOGOTYP

 

  Jawor, 25-01-2016

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu na Zakup i dostawę mebli, innego wyposażenia, pomocy dydaktycznych  dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,”   w ramach  projektu pn. „Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W dniu 10.01.2017 r. Zamawiający upublicznił zapytanie ofertowe poprzez zamieszczenia treści Na stronach bazakonkurencyjności.funduszeeuropeskie.gov.pl,;  http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

Do wyznaczonego przez Zamawiającego dnia 23.01.2017 r., złożono łącznie 6 ofert.

Zestawienie złożonych ofert:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

Ilość punktów-kryterium cena

Termin dostawy

Ilość punktów- kryterium termin dostawy


Łączna liczba punktów

1.

DRZEWIARZ-BIE Sp z o.o
ul. Kardynala Wyszyńskiego 46a
 87-600 Lipno

45 201,00 zł

52,03 pkt

23.02.2017r.

0 pkt



52,03 pkt

2.

 CENTRUM SEDNO Sp zo.o.
 ul. Niepodlagłości 44-48
75-252 Koszalin

51 327,90 zł

45,82 pkt

17.02.2017r.

20 pkt



65,82 pkt

3.

nowa szkoła Sp z o.o.
ul. POW25
90-248 Łódź

29 400,00 zł

80 pkt

17.02.2017r.

20 pkt



100
pkt

4.

MOJE BAMBIMO Sp. z o.o.
ul.Graniczna 46
93-428 Łódż

32 625,03 zł

72,09 pkt

17.02.2017r

20 pkt



92,09 pkt

5.

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół  „CEZAS” Sp z o.o.
Aleja Solidarności 15
15-751 Białystok

37 897,90 zł

62,06 pkt

17.02.2017r

20 pkt




82,06 pkt

6.

Tijo Martyna Biernat-Peczka s.c.
Wągłczew 27

    98-285 Wróblew

35 920,00 zł

65,47 pkt

17.02.2017r

20 pkt




85,47 pkt

 

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3, firmy nowa szkoła Sp z o.o., ul. POW25, 90-248 Łódź  , która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów – 100.

 

                                                                                                            

 

 

 


       Jawor, dnia 16.01.2017r.

Informacja o zmianie

w ogłoszeniu na „„Zakup i dostawę mebli, innego wyposażenia, pomocy dydaktycznych  dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,” 
w ramach  projektu pn.
Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Zamawiający informuję, że w Zapytaniu ofertowym wprowadza następujące zmiany :

- wykreśla nieaktywny adres http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/

 


SOSW.2.2017

 Jawor, dnia 10.01.2017r.

 

Zapytanie ofertowe

 

do złożenia oferty w prowadzonym postępowaniu na

„Zakup i dostawa mebli, innego wyposażenia, pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,” 

w ramach  projektu pn.

Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”

Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 

I .NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

NIP 695 152 59 69

REGON 000236984

http://www.soswjawor.szkolnastrona.pl/

http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

tel. 76/870-24-72

fax. 76/870-24-72

 

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Termin wykonania zamówienia 23 luty 2017r.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.      Przedmiotem zamówienia „Zakup i dostawa mebli, innego wyposażenia, pomocy dydaktycznych dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze” w ramach  projektu  nr RPDS.10.01.01-02-0036/16 pn.„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”, Osi priorytetowej 10. Edukacja, Poddziałania 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej   Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

3.       Podane w opisie przedmiotu zamówienia  nazwy, pochodzenie patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same  cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w Zapytaniu produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. karta katalogowa, zdjęcia).

 

39.15.00.00.-8 różne meble i wyposażenie

39.16.21.00.-6 - pomoce dydaktyczne

39.51.54.00 -9 rolety

39.14.32.12.-4 materace

39.51.16.20.-9  poduszki

39.53.00.00-6 – dywany, maty , dywaniki

37.00.00.00-8 -  instrumenty muzyczne, art.sportowe, gry. zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały

                               i akcesoria artystyczne

 

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1)      są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanej min 1 tego rodzaju dostawy w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 20 000  brutto

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania

 

Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

  • Kserokopie opinii, referencji dotyczących prawidłowo zrealizowanych min 1 tego rodzaju dostawy w okresie ostatnich 3 lat na kwotę 20 000  brutto

·       wypełniony formularz ofertowy –  załącznik  Nr 2

·       wypełniony formularz cenowy- załącznik  Nr 3

·         pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  - o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie  do  złożenia oferty w imieniu Wykonawcy

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.

 

V. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

 

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które, powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi                      w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo w szczególności poprzez:

- uczestniczenie w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Oferta powinna być złożona  w języku polskim, w formie pisemnej- w postaci papierowej,                       pismem czytelnym.

2.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3.       Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

4.        Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5.       Kserokopie dokumentów musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.       Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej  nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu). Nieprzejrzysta koperta (opakowanie) powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Zamawiającego oraz opisane:

 

 

nazwa (firma) wykonawcy

adres wykonawcy

 

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

 

 

Z dopiskiem Zakup i dostawa mebli, innego wyposażenia, pomocy dydaktycznych dla przedszkola specjalnego w Jaworze

Nie otwierać przed dniem 23.01.2017r. , godz. 12.00

 

7.       Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem ,że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zmiana jak i wycofanie wymagają zachowania formy pisemnej.

8.       Każdy Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

9.       Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10.   Oferty nie posiadające wymaganych dokumentów, oferta Wykonawcy wykluczonego oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA  OFERT:

Oferty należy składać na adres :  Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze,  ul. Paderewskiego 6,  59-400 Jawor   do dnia  23.01.2017r. do godz. 12.00.

 

Oferty można składać osobiście w siedzibie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor lub pocztą lub kurierem. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego

 

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:

1.         Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie  z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

2.         W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

 

1)      CENA – 80%

 

Liczba punktów

Najniższa zaoferowana cena  wszystkich ważnych ofert

C = -------------------------------------   x90% x100

Cena oferowana badanej oferty

 

Gdzie:

Cn- najniższa cena spośród wszystkich  ofert nieodrzuconych

Cb- cena badanej oferty

 

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (80 pkt. ) w kryterium CENA, Wykonawcy który zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.

 

2)      TERMIN DOSTAWY -20

W kryterium „Termin dostawy” można uzyskać maksymalnie 20 punktów.

 

 

Punkty w kryterium „Termin dostawy”  będą przyznawane według następujących zasad:

 

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 17 luty 2017r – otrzymuje 20 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 21 luty 2017r – otrzymuje 10 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 23 luty 2017r.  – otrzymuje 0 punktów

 

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

 w przypadku takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę.

   

IX. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania za pośrednictwem strony: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. na stronie BIP http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl   Zamawiającego, pocztą w formie pisemnej papierowej.

X. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA

 

1.       Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie  podpisana umowa w miejscu i na warunkach określonych przez zamawiającego

2.       Istotne dla stron postanowienia  zawiera projekt umowy – załącznik nr 4

 

XII. INFORMACJE DODATKOWE

 

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć  wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert zamawiający przedłuży termin składania ofert

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3.    Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Lucyna Jasińska - tel. (076) 729-01-17 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.

4.    Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawcy przesyłają faxem. 76/870-24-72

 

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro  (art.4 pkt 8 ustawy)i prowadzone jest zgodnie z procedurą rozeznania rynku wg. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

WYKONAWCOM NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO WNOSZENIA ODWOŁAŃ.

Załączniki:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - załącznik 1

Oferta– załącznik nr 2

Formularz cenowy – załącznik  3

Projekt umowy– załącznik nr 4

 

Wytworzył:
Udostępnił:
BIP Administrator
(2017-01-04 11:01:46)
Ostatnio zmodyfikował:
BIP Administrator
(2017-01-25 11:40:34)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki