Komputery i drukarka

LOGOTYP

 Jawor, dnia 06.02.2017r.

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu na „Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze     w ramach  projektu pn. „Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W dniu 23.01.2017 r. Zamawiający upublicznił zapytanie ofertowe poprzez zamieszczenia treści Na stronach https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/,;  http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

Do dnia 03.02.2017r. do godz.12.00 do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert oznaczonych od nr 1 do nr 5. Zgodnie z wymaganiami określonymi  przez Zamawiającego w Zaproszeniu do składania tzn. osobiście pocztą , kurierem wpłynęły 4 oferty. 1 oferta wpłynęła na adres mailowy Zamawiającego. Zamawiający nie dopuścił składania ofert droga mailową. Zamawiający pozostawił ofertę bez rozpatrzenia.

Zamawiający w Zaproszeniu do składania ofert określił warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy, aby ubiegać się o udzielenie zamówienia, oraz dokumenty jakie mają dostarczyć. Zamawiający wskazał również sposób w jaki dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu - na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.Oferta nr 1, 2 i 3 nie zawierały wymaganej przez Zamawiającego - specyfikacji technicznej oferowanych laptopów i drukarki. Ponadto w ofercie nr 2 załącznik nr 4 - Parametry techniczno-jakościowe nie został w całości wypełniony. Ofert nr 1,2,3 nie spełniły warunków udziału w postepowaniu.

Oferta nr 5 zawierała wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, tym samym spełniła warunki udziału w postepowaniu. W związku z powyższym Zamawiający przyjął jako ofertę najkorzystniejszą  ofertę nr 5 złożoną przez firmę „ABKOM”-Arkadiusz Bator, ul. Legnicka 12A, 59-400 Jawor, która w przyjętym kryterium uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów: 100

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

Ilość punktów-kryterium cena

Termin dostawy

Ilość punktów- kryterium termin dostawy


Łączna liczba punktów

9.

„ABKOM”-Arkadiusz Bator
    ul. Legnicka 12A
   59-400 Jawor

7187,00 zł

90 pkt pkt

20.02.2017r.

10 pkt


100  pkt

 Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 5, firmy „ABKOM”-Arkadiusz Bator, ul. Legnicka 12A, 59-400 Jawor, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów – 100.

 

Oferty, które wpłynęły w postepowaniu:

Sale Tech Sp.z o.o.
    ul. Władysława Łokietka 10
    59-700 Bolesławiec
 data wpływu  02.02.2017r.     godzina 9.45

 

2. Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
    ul. Okulickiego 95
    37-450 Stalowa Wola
   data wpływu     02.02.2017r    godzina 9.45

 

3. CPU ZETO Sp zo.o.
   ul. Powst.Wielkopolskich 20
   58-500 Jelenia Góra
  data wpływu     02.02..2017r      godzina 9.45

 

4. ASMAR MARCIN SOBCZAK

Ul. Fabryczna 3/26

24-200 Bełżce

  data wpływu     02.02..2017r      godzina 20.34   - oferta wysłana na adres mailowy

 

5. „ABKOM”-Arkadiusz Bator
    ul. Legnicka 12A
   59-400 Jawor
  data wpływu     03.02.2017r     godzina 11.50

 


Jawor, dnia  24.01.2017 roku

 

Zapytanie ofertowe

do złożenia oferty w prowadzonym postępowaniu na

„Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,” 

w ramach  projektu pn.

Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”

Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 

1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

NIP 695 152 59 69

REGON 000236984

http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl

tel. 76/870-24-72

fax. 76/870-24-72

 

2.Termin wykonania zamówienia: 22 luty 2017r.

 

3.

1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ” w ramach  projektu  nr RPDS.10.01.01-02-0036/16 pn.„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”, Osi priorytetowej 10. Edukacja, Poddziałania 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej    Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawiera załącznik nr 1.

CPV  30.21.33.00-8 – komputery przenośne

       30.23.21.10 -8 drukarki laserowe

 

 

4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1)      są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania

 

Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

·       wypełniony formularz ofertowy –  załącznik  Nr 2

·       wypełniony formularz cenowy- załącznik  Nr 3

·         pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  - o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie  do  złożenia oferty w imieniu Wykonawcy

·         Parametry techniczno-jakościowe- załącznik nr 4

·         specyfikacja techniczna oferowanych laptopów i drukarki

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.

 

5.Wykluczenie. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które, powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo

w szczególności poprzez:

- uczestniczenie w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

6. Sposób przygotowania ofert

1)      Oferta powinna być złożona  w języku polskim, w formie pisemnej- w postaci papierowej, pismem czytelnym.

2)      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3)      Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

4)       Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5)      Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej  nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu). Nieprzejrzysta koperta (opakowanie) powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Zamawiającego oraz opisane:

 

 

nazwa (firma) wykonawcy

adres wykonawcy

 

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

im. Marii Konopnickiej w Jaworze

ul. Paderewskiego 6

59-400 Jawor

 

 

Z dopiskiem Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla przedszkola specjalnego w Jaworze

Nie otwierać przed dniem 03.02.2017r.  godz. 12.00

  

6)      Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem ,że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zmiana jak i wycofanie wymagają zachowania formy pisemnej.

7)      Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

8)      Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9)      Oferty nie posiadające wymaganych dokumentów, oferta Wykonawcy wykluczonego oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

7. Miejsce i termin składania ofert. Oferty należy składać na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor   do dnia 03.02.2017r. do godz.12.00

 

Oferty można składać osobiście w siedzibie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor lub poczta lub kurierem. Decyduje data                  i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego

 

8. Kryteria oceny ofert:

1.         Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zleceniodawcy. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie  z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

2.         W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

 

 

1)      CENA – 90%

 

 

 

Liczba punktów

Najniższa zaoferowana cena  wszystkich ważnych ofert

C = -------------------------------------   x90% x100

Cena oferowana badanej oferty

 

 

Gdzie:

Cn- najniższa cena spośród wszystkich  ofert nieodrzuconych

Cb- cena badanej oferty

 

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (90 pkt. ) w kryterium CENA, Wykonawcy który zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.

 

2)      TERMIN DOSTAWY -10

W kryterium „Termin dostawy” można uzyskać maksymalnie 10 punktów.

 

 

Punkty w kryterium „Termin dostawy”  będą przyznawane według następujących zasad:

 

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 20 luty 2017r – otrzymuje 10 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 21 luty 2017r – otrzymuje 5 punktów

- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 22 luty 2017r.  – otrzymuje 0 punktów

 

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

 w przypadku takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę.

 

9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania za pośrednictwem strony: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, na stronie BIP http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl   Zamawiającego, pocztą w formie pisemnej papierowej.

10. Istotne dla stron postanowienia

 

Płatność dokonana zostanie po dostarczeniu przedmiotu zamówienia  do Zamawiającego w terminie max. do 22 lutego 2017r. Płatność będzie dokonana na podstawie wystawionej faktury VAT . Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. W przypadku nie zrealizowania zamówienia przez Wykonawcę którego oferta została wybrana,  w wyznaczonym terminie-max. do 22.02.2017r. Zamawiający  zwróci się o  realizację zamówienia do Wykonawcy, który złożył drugą w kolejności ofertę.

 

11. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć  wpływ na treść skalanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3.    Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Lucyna Jasińska - tel. (076) 729-01-17 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.

4.    Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawcy przesyłają faxem.76/870-24-72

 

 

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro  (art.4 pkt 8 ustawy). Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. postepowanie nie podlega  procedurom przewidzianym w projekcie. Wartości, od których projekt przewiduje stosowanie procedury rozeznania rynku  to wartość od 20 tys zł netto do 50 tys. zł netto włącznie .

 

WYKONAWCOM NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO WNOSZENIA ODWOŁAŃ.

  

Załączniki:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - załącznik 1

Oferta– załącznik nr 2

Formularz cenowy – załącznik  3

Parametry techniczno-jakościowe- załącznik nr 4

 

Wytworzył:
Udostępnił:
BIP Administrator
(2017-01-24 09:11:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Materniak Franciszek
(2018-06-05 11:42:40)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki