Komputery i drukarka
Jawor, dnia 06.02.2017r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postepowaniu na „Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ” w ramach projektu pn. „Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W dniu 23.01.2017 r. Zamawiający upublicznił zapytanie ofertowe poprzez zamieszczenia treści Na stronach https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/,; http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl
Do dnia 03.02.2017r. do godz.12.00 do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert oznaczonych od nr 1 do nr 5. Zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Zaproszeniu do składania tzn. osobiście pocztą , kurierem wpłynęły 4 oferty. 1 oferta wpłynęła na adres mailowy Zamawiającego. Zamawiający nie dopuścił składania ofert droga mailową. Zamawiający pozostawił ofertę bez rozpatrzenia.
Zamawiający w Zaproszeniu do składania ofert określił warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy, aby ubiegać się o udzielenie zamówienia, oraz dokumenty jakie mają dostarczyć. Zamawiający wskazał również sposób w jaki dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu - na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.Oferta nr 1, 2 i 3 nie zawierały wymaganej przez Zamawiającego - specyfikacji technicznej oferowanych laptopów i drukarki. Ponadto w ofercie nr 2 załącznik nr 4 - Parametry techniczno-jakościowe nie został w całości wypełniony. Ofert nr 1,2,3 nie spełniły warunków udziału w postepowaniu.
Oferta nr 5 zawierała wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, tym samym spełniła warunki udziału w postepowaniu. W związku z powyższym Zamawiający przyjął jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez firmę „ABKOM”-Arkadiusz Bator, ul. Legnicka 12A, 59-400 Jawor, która w przyjętym kryterium uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów: 100
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena Ilość punktów-kryterium cena |
Termin dostawy Ilość punktów- kryterium termin dostawy |
|
9. |
„ABKOM”-Arkadiusz Bator |
7187,00 zł 90 pkt pkt |
20.02.2017r. 10 pkt |
|
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 5, firmy „ABKOM”-Arkadiusz Bator, ul. Legnicka 12A, 59-400 Jawor, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów – 100.
Oferty, które wpłynęły w postepowaniu:
Sale Tech Sp.z o.o.
ul. Władysława Łokietka 10
59-700 Bolesławiec
data wpływu 02.02.2017r. godzina 9.45
2. Zakład Informatyki INFOMECH Janusz Mizera
ul. Okulickiego 95
37-450 Stalowa Wola
data wpływu 02.02.2017r godzina 9.45
3. CPU ZETO Sp zo.o.
ul. Powst.Wielkopolskich 20
58-500 Jelenia Góra
data wpływu 02.02..2017r godzina 9.45
4. ASMAR MARCIN SOBCZAK
Ul. Fabryczna 3/26
24-200 Bełżce
data wpływu 02.02..2017r godzina 20.34 - oferta wysłana na adres mailowy
5. „ABKOM”-Arkadiusz Bator
ul. Legnicka 12A
59-400 Jawor
data wpływu 03.02.2017r godzina 11.50
Jawor, dnia 24.01.2017 roku
Zapytanie ofertowe
do złożenia oferty w prowadzonym postępowaniu na
„Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ,”
w ramach projektu pn.
„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”
Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze
ul. Paderewskiego 6
59-400 Jawor
NIP 695 152 59 69
REGON 000236984
http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl
tel. 76/870-24-72
fax. 76/870-24-72
2.Termin wykonania zamówienia: 22 luty 2017r.
3.
1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla Przedszkola Specjalnego w Jaworze ” w ramach projektu nr RPDS.10.01.01-02-0036/16 pn.„Radosny start - utworzenie Przedszkola Specjalnego w Jaworze”, Osi priorytetowej 10. Edukacja, Poddziałania 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
CPV 30.21.33.00-8 – komputery przenośne
30.23.21.10 -8 drukarki laserowe
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania
Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
· wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 2
· wypełniony formularz cenowy- załącznik Nr 3
· pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy
· Parametry techniczno-jakościowe- załącznik nr 4
· specyfikacja techniczna oferowanych laptopów i drukarki
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie w/w dokumentów wg. formuły spełnia/ nie spełnia.
5.Wykluczenie. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które, powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo
w szczególności poprzez:
- uczestniczenie w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. Sposób przygotowania ofert
1) Oferta powinna być złożona w języku polskim, w formie pisemnej- w postaci papierowej, pismem czytelnym.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3) Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5) Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu). Nieprzejrzysta koperta (opakowanie) powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Zamawiającego oraz opisane:
nazwa (firma) wykonawcy adres wykonawcy
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor
Z dopiskiem Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz drukarki dla przedszkola specjalnego w Jaworze Nie otwierać przed dniem 03.02.2017r. godz. 12.00 |
6) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem ,że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zmiana jak i wycofanie wymagają zachowania formy pisemnej.
7) Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
8) Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Oferty nie posiadające wymaganych dokumentów, oferta Wykonawcy wykluczonego oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
7. Miejsce i termin składania ofert. Oferty należy składać na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor do dnia 03.02.2017r. do godz.12.00
Oferty można składać osobiście w siedzibie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Jaworze ul. Paderewskiego 6 59-400 Jawor lub poczta lub kurierem. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego
8. Kryteria oceny ofert:
1. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zleceniodawcy. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
1) CENA – 90%
Liczba punktów
Najniższa zaoferowana cena wszystkich ważnych ofert
C = ------------------------------------- x90% x100
Cena oferowana badanej oferty
Gdzie:
Cn- najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
Cb- cena badanej oferty
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (90 pkt. ) w kryterium CENA, Wykonawcy który zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.
2) TERMIN DOSTAWY -10
W kryterium „Termin dostawy” można uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Punkty w kryterium „Termin dostawy” będą przyznawane według następujących zasad:
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 20 luty 2017r – otrzymuje 10 punktów
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 21 luty 2017r – otrzymuje 5 punktów
- oferta Wykonawcy, który zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia 22 luty 2017r. – otrzymuje 0 punktów
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
w przypadku takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierająca najniższą cenę.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania za pośrednictwem strony: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, na stronie BIP http://www.js-spjawor.bip.pbox.pl Zamawiającego, pocztą w formie pisemnej papierowej.
10. Istotne dla stron postanowienia
Płatność dokonana zostanie po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie max. do 22 lutego 2017r. Płatność będzie dokonana na podstawie wystawionej faktury VAT . Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. W przypadku nie zrealizowania zamówienia przez Wykonawcę którego oferta została wybrana, w wyznaczonym terminie-max. do 22.02.2017r. Zamawiający zwróci się o realizację zamówienia do Wykonawcy, który złożył drugą w kolejności ofertę.
11. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść skalanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Lucyna Jasińska - tel. (076) 729-01-17 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
4. Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawcy przesyłają faxem.76/870-24-72
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro (art.4 pkt 8 ustawy). Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. postepowanie nie podlega procedurom przewidzianym w projekcie. Wartości, od których projekt przewiduje stosowanie procedury rozeznania rynku to wartość od 20 tys zł netto do 50 tys. zł netto włącznie .
WYKONAWCOM NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO WNOSZENIA ODWOŁAŃ.
Załączniki:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik 1
Formularz cenowy – załącznik 3
Parametry techniczno-jakościowe- załącznik nr 4