Jawor, 17.01.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2018
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 30 TYS. EURO NA PRZEPROWADZENIE CYKLU SUPERWIZJI GRUPOWEJ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU „INWESTYCJA WSIEBIE SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO”
W związku z realizacją projektu pn.: „Inwestycja w siebie szansą na lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę za przeprowadzenie superwizji grupowej.
Nr kategorii CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270 -6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
1. Zamawiający
Powiat Jaworski,
w imieniu którego działa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze,
ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor
2. Tryb udzielenia zamówieniach
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, obowiązujących na dzień ogłoszenia zapytania.
3. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji grupowych dla rodzin zastępczych z terenu powiatu jaworskiego celem zapewnienia im wsparcia w wypełnianiu funkcji w związku z realizacją projektu pn.: „Inwestycja w siebie szansą na lepsze jutro” w ramach Osi Priorytetowej 9 Włączenie społeczne, Działania 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, Poddziałania nr 9.2.1. Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych – konkursy horyzontalne. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
2) Superwizja będzie organizowana w formie cyklicznych grupowych spotkań z grupami 7-8 osób w okresie od stycznia 2018 r. do grudnia 2020 r. w miesiącach styczeń-czerwiec i wrzesień-grudzień. Dla każdej z grup przewidziane jest 1 spotkanie w miesiącu po 6 godzin zegarowych, co daje łącznie 60 godzin rocznie dla jednej grupy. Łączna ilość godzin superwizji przez cały okres obowiązywania umowy to 360 godzin.
3) Usługa będzie realizowana w sali szkoleniowej na terenie miasta Jawora. Spotkania będą odbywały się w dni robocze. Zamawiający zapewnia odpowiednie pomieszczenia dostosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami, wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację zadania, gwarantujące bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
4) Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym harmonogram spotkań superwizyjnych.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie realizacji przedmiotu umowy zarówno przez upoważnionych pracowników Zamawiającego jak i przez zewnętrzne podmioty kontrolujące.
6) Zamawiający poinformuje wykonawcę o każdym terminie superwizji z 7 dniowym wyprzedzeniem.
UWAGA:
Pierwsza superwizja grupowa odbędzie się 30 stycznia 2018r. dla pierwszej grupy i 31 stycznia 2018 r. dla drugiej grupy.
7 ) Obowiązki superwizora
Do zadań superwizora będzie należało:
1.przygotowanie i prowadzenie listy obecności wraz z zakresem godzinowym.
2.dokumentowanie sesji superwizyjnych.
3.wystawienie uczestnikom superwizji zaświadczeń potwierdzających udział w superwizji.
4.przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych z sesji superwizyjnych po zakończeniu okresu współpracy celem ewaluacji pracy superwizora.
5.przedstawienie Zamawiającemu raportu ewaluacyjnego zawierającego wyniki ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników sesji oraz kopii ankiet ewaluacyjnych w terminie 30 dni od zakończenia okresu współpracy.
Pozostałe obowiązki superwizora:
1.realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
2.ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy.
3.przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego.
4.utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach.
5.przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów.
4. Termin realizacji zamówienia
Od 30 stycznia 2018r. do 31.12.2020r.
5. Warunki uczestnictwa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1) Dysponują co najmniej jedną osobą, która:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie odpowiadającym zamówieniu,
- posiada uprawnienia do samodzielnego prowadzenia psychoterapii (Certyfikat Psychoterapeuty),
- posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii rodzin i psychologicznej pracy z rodzinami,
- udokumentowane minimum 50 godzin pracy psychologicznej z rodzinami (na przełomie 3 lat),
- posiada doświadczenie w pracy przy projektach unijnych,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie.
2) Prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową w obszarze będącym przedmiotem zamówienia i może to udokumentować (dołączenie aktualnego wpisu Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub odpisu z KRS).
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty do których złożenia Wykonawca jest zobowiązany
1) Wykaz osób (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje .
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
3) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej lub wpis do KRS.
7. Kryterium oceny ofert
Cena - 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają punkty obliczone wg następującego wzoru:
(Cmin : Cof) x 100%, gdzie
Cmin - Cena najtańszej niepodlegającej wykluczeniu oferty
Cof - Cena badanej oferty
Uwaga: Cena oferty zawarta w formularzu ofertowym powinna być ceną obejmującą całość przedmiotu zamówienia tj. 360 godzin superwizji.
Rozliczenie za wykonane usługi obejmować będzie faktyczną liczbę godzin superwizji w danym miesiącu i wyliczone zostanie w oparciu o cenę jednostkową podaną w formularzu ofertowym
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów.
2. W przypadku Wykonawców, którzy uzyskali taką samą najwyższą liczbę punktów, zostaną oni wezwani do złożenia ofert dodatkowych, które nie mogą być gorsze niż oferty już złożone.
3. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. W sytuacji złożenia wszystkich ofert na kwotę przewyższającą kwotę zakontraktowaną w budżecie projektu, zamawiający może podjąć negocjacje z Wykonawcą, który złożył najlepszą ofertę lub powtórzyć postępowanie
5. Po zakończonym postępowaniu zamawiający poinformuje o wyniku postępowania każdego wykonawcę, który złożył ofertę.
6. Zamawiający podpisze umowę z wybranym wykonawcą.
7. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Sposób rozliczenia z Zamawiającym
Forma rozliczenia – przelew na podstawie faktury/rachunku w terminie do 14 dni po przedłożeniu zaakceptowanej faktury/rachunku .
8. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania
Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:
1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ w wytycznych programowych,
3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczeniu podlegać będą również Wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
9. Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, maszynowo, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. .
UWAGA: jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
10. Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć do końca dnia 25 stycznia 2018r. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12 a, 59-400 Jawor lub w formie skanów podpisanych dokumentów drogą elektroniczną na adres m.machura@pcpr-jawor.pl Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do dostarczenia oryginałów najpóźniej przed podpisaniem umowy.
11. Informacje pozostałe
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pani Magdalena Machura, tel. +76 871 14 11 wew. 21, adres e-mail: m.machura@pcpr-jawor.pl
Wytworzył:
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2018-01-17 14:43:51)
Ostatnio
zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2018-01-17 14:44:10)