: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
Ogłoszenie nr 623106-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.
	Dom Pomocy Społecznej w Jaworze: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
	OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
	
	Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
	
	Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
	Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
	Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
	
	Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
	
	Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
	W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
	Informacje dodatkowe:
	I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, krajowy numer identyfikacyjny 84703800000000, ul. pl. Seniora  3 , 59-400  Jawor, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 290 710, e-mail dpsmierczyce.pl@neostrada.pl, faks .
	Adres strony internetowej (URL):
	Adres profilu nabywcy:
	Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
	I.4) KOMUNIKACJA: 
	Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
	
	Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
	
	Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
	
	Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
	Elektronicznie
	Nie
	adres
	Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
	Nie
	Inny sposób:
	
	Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
	Nie
	Inny sposób:
	
	Adres:
	
	Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
	Nie
	Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
	
	II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
	Numer referencyjny: 
	Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
	
	II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
	II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
	Zamówienie podzielone jest na części:
	Tak
	Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
	wszystkich części
	Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
	
	Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
	
	
	
	II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I : Dostawa artykułów ogólnospożywczych, Część II : Dostawa mięsa, Część III : Dostawa wędlin, Część IV : Dostawa warzyw i owoców, Część V : Dostawa ryb, Część VI : Dostawa nabiału, Część VII Dostawa pieczywa, Część VIII : Dostawa świeżych jaj, Część IX : Dostawa drobiu , na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach.
	
	II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
	Dodatkowe kody CPV:
	
	
	II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
	
	II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
	Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
	II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
	miesiącach:  12   lub dniach:
	lub
	data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31
	
	II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
	III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
	Określenie warunków:
	Informacje dodatkowe
	III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
	Określenie warunków:
	Informacje dodatkowe
	III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
	Określenie warunków:
	Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
	Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
	III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
	III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
	
	
	
	
	
	
	Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
	Tak
	Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
	Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
	III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
	
	III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
	IV.1) OPIS 
	IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
	IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
	Nie
	Informacja na temat wadium
	
	IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
	Nie
	Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
	
	IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
	Nie
	Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
	Nie
	Informacje dodatkowe:
	
	IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
	Nie
	Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
	
	Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
	Nie
	
	IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
	(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
	Liczba wykonawców  
	Przewidywana minimalna liczba wykonawców
	Maksymalna liczba wykonawców  
	Kryteria selekcji wykonawców:
	
	IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
	Umowa ramowa będzie zawarta:
	
	Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
	Nie
	Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
	
	Informacje dodatkowe:
	
	Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
	Nie
	Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
	
	Informacje dodatkowe:
	
	W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
	Nie
	Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
	Nie
	
	IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
	Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
	Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
	
	Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
	Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
	
	Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
	Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
	Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
	Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
	Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
	Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
	
	Czas trwania:
	
	Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
	Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
	
	IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
	IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
	IV.2.2) Kryteria
	
	IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
	Nie
	IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
	IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
	Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
	
	Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
	Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
	Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
	
	Informacje dodatkowe
	
	
	IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
	Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
	
	Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
	
	Wstępny harmonogram postępowania:
	
	Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
	Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
	
	
	Informacje dodatkowe:
	
	IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
	Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
	
	Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
	Nie
	Informacje dodatkowe:
	
	IV.4) Licytacja elektroniczna 
	Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
	Czas trwania:
	
	Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
	Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
	Data: godzina:
	Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
	
	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
	
	Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
	
	Informacje dodatkowe:
	IV.5) ZMIANA UMOWY
	Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
	Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
	
	IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
	
	IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
	
	Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
	
	IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
	Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
	Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
	Nie
	Wskazać powody:
	
	Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
	>
	IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
	IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
	IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
	IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Artykuły ogólnospożywcze | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z Domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia:
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa mięsa | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z Domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa wędlin | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wędlin na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa warzyw i owoców | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa ryb | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ryb na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa nabiału | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa nabiału na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa pieczywa | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Dostawa świeżych jaj | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa świeżych jaj na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
	 
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Dostawa drobiu | 
	1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobiu na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z domami w Bolkowie i w Mierczycach
	2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
	
	3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
	Wartość bez VAT:
	Waluta:
	
	4) Czas trwania lub termin wykonania: 
	okres w miesiącach: 12
	okres w dniach:
	data rozpoczęcia:
	data zakończenia: 2020-12-31
	5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| 1. Cena 60% wagi gdzie 1% to 1 pkt. 2. Zasady realizacji wymiany towaru 20% wagi. 3. Realizowanie dostaw w trybie "pilnym" 20% wagi. | 0,00 | 
	
	6) INFORMACJE DODATKOWE:
Załączniki
 
			