ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE (postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

PCPR.ZP.Z2.2020
Jawor, dnia 9 grudnia 2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centr um Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę
produktów spożywczych : :
1. WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
2. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIA Ć PRODUKTY SPOŻYWCZE
2.1. Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. 2018
poz. 1541 z późn.zm.)
2.2. Produkty powinny być dobrej jakości i w orygin alnych oraz nienaruszonych
opakowaniach, dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia
przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
2.3. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dostarczane w opakowaniach
detalicznych o g ramaturze nie niższej niż opisana w tabeli zamieszczonej w pkt. 1
zaproszenia.
2.4. Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres
producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do
spożycia , warunki
2.5. Opakowania produktów tj. słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe,
butelki szklane i plastikowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak
zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne
2.6. Smak i zapach oferowanych artykułów spożywczych powinien być charakterystyczny
dla danego produktu bez obcych posmaków czy zapachów.
3. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
3.1. Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
3.2. Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek piątek w
godzinach 7.00 13.00.
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częś ciowych tj. na dostawę do jednego z miejsc
wskazanych w pkt. 3.1
3.4. Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem
transportu, na swój koszt i ryzyko.
3.5. Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z
obowi
obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny ązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny wystawiony zgodnie z tymi przepisami.wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
3.6. Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłoPraktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od dniczego od Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa.. żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa..
3.7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub towarów u Zamawiającego w miejscutowarów u Zamawiającego w miejscu dostawy. dostawy.
3.8. Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.
3.9. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w umowie, Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 3której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”. do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”.
4. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
4.1. Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę zostanie określona w Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę zostanie określona w Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
4.2. Ceny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianieCeny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego naZamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na produkty w przypadku jeśli wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia szacowane ilości produkty w przypadku jeśli wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia szacowane ilości tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1. wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1.
4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia za dostawy produktów do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w wynagrodzenia za dostawy produktów do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen producentów danego rodzaju pmiędzy innymi wzrost cen producentów danego rodzaju produktów przekraczający roduktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na rok 2020 r. wskaźnik prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na rok 2020 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. 2,5 %inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. 2,5 %
4.5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskawskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.zane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
4.6. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługbudowlane lub usługi oraz partnerstwie publicznoi oraz partnerstwie publiczno--prywatnym wyłącza stosowanie prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
5. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERTTERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
5.1 Oferty można składać :Oferty można składać :
? faksem na nr (76)faksem na nr (76)--871871--1414--10 10
? elektronicznie na adres : elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm
? osobiście lub pocztą na adres : 59osobiście lub pocztą na adres : 59--400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
5.2 Wykonawca może przygotować ofertę w formie :Wykonawca może przygotować ofertę w formie :
a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,
b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cb) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie onennika pod warunkiem, że będzie on
zawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową zawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową
brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całcałkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT. kowitą podatku VAT.
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez przez Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) . ) .
5.3 Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00
6. OKRES REALIZACJI DOSTAW OKRES REALIZACJI DOSTAW -- 1 stycznia 2020 r. 1 stycznia 2020 r. -- 30 czerwca 2020 r.30 czerwca 2020 r.
7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i R
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób sprawie ochrony osób fizycznych w związku zfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59--400 Jawor, tel.76 400 Jawor, tel.76 871871--1414--10, adres email: 10, adres email: pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm ..
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcpr@pcpr--jawor.pl oraz nr tel. 76jawor.pl oraz nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18. 10 wew. 18.
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem ona podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia udzielenie zamówienia publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert. składania ofert.
1.4.Odbiorcami Pa
1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ni/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia pos
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o tępowania o udzielenie zamówienia.udzielenie zamówienia.
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących je
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z st wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;RODO;
1.8.Posiada Pani/Pan:
1.8.Posiada Pani/Pan:
a) na
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych os
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zobowych z zastrzeżeniem przypadków, o zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowyc
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana h Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9.Nie
1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych os
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana obowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena cena
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18, e10 wew. 18, e--mamail : il : m.watrucka@pcprm.watrucka@pcpr--jawor.pljawor.pl , od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30--15.30 oraz w piątek od 15.30 oraz w piątek od godziny 10.00 do godziny 17.00 godziny 10.00 do godziny 17.00

Załączniki

1-Formularz Oferty

2-Wzór umowy nabiał 2020

Wytworzył:
(2019-12-09)
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:26:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:53:27)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki