ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH MROŻONKI OWOCOWE I WARZYWNE (postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

Jawor, dnia 9 grudnia 2019 r.
PCPR.ZP.ZP5.2020
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
MROŻONKI OWOCOWE I WARZYWNE
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centrum Pom ocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę
produktów spożywczych : :
1. WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
2. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUK TY SPOŻYWCZE
2.1 Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U.
2018 poz. 1541 z późn.zm.)
2.2 Produkty powinny być dobrej jakości i w oryginalnych o raz nienaruszonych
opakowaniach, dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia
przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
2.3 Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres
producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności
do spożycia, warunki przechowywania.
2.4 Warunki transportowe mrożonek muszą być zgodne z zasadami i GMP/GHP oraz
systemu HACCP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie właściwym dla
tr ansportu danego rodzaju mrożonek. Pojemniki do transportu czyste, całe
nieuszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Pojazd musi spełniać wymagania
Stacji Sanitarno Epidemiologicznej
2.5 Mrożonki owocowe i warzywne powinny być czyste, sypkie, nieoblodzone , bez trwałych
zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, róże lub owoce nie uszkodzone o barwie typowej
dla danego gatunku ( z wyjątkiem mieszanek),
2.6 Mrożonki owocowe i warzywne dostarczane w opakowaniach zewnętrznych karton +
opakowanie wewnętrzne folia, tr wałe i prawidłowo oznakowane w języku polskim, z widoczną
datą do spożycia, czyste, nieuszkodzone, brak znamion rozmrożenia, brak oznak i obecności
pleśni, brak zanieczyszczeń,
2.7 Mrożonki dostarczane w opakowaniach detalicznych, każde opakowanie powinno zawi erać
nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość, datę przydatności do spożycia, sposób
przechowywania.
3. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
3.1. Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
3.2. Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek piątek w
godzinach 6.00 13.00.
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostawę do jeZamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostawę do jednego z miejsc dnego z miejsc wskazanych w pkt. 3.1 wskazanych w pkt. 3.1
3.4. Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko.transportu, na swój koszt i ryzyko.
3.5. Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny wystawiony zgodnie z tymi przepisami.wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
3.6. Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Wykonawcy do ZamWykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu awiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa.. żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa..
3.7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy. towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy.
3.8. Zamówienia produZamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w któw dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą. sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.
3.9. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwanej dalktórej wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”. ej „Umową”.
4. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
4.1. Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy zostanie określona w Umowie na Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy zostanie określona w Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
4.2. Ceny jednostkowe mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym Ceny jednostkowe mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona wartość w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku jeśli wskazane w pkt. 1 zaproszenia szacowane ilości produktów okażą się w przypadku jeśli wskazane w pkt. 1 zaproszenia szacowane ilości produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1. o którym mowa pkt. 4.1.
4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz nokoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do iemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen produktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu pproduktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na aństwa na rok 2019 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. rok 2019 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. 2,5 %2,5 %
4.5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
4.6. ZamawiZamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o ający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publicznobudowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno--prywatnym wyłącza stosowanie prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elustrukturyzowanych faktur elektronicznych. ektronicznych.
5. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERTTERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
5.1 Oferty można składać :Oferty można składać :
? faksem na nr (76)faksem na nr (76)--871871--1414--10 10
? elektronicznie na adres : elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm
? osobiście lub pocztą na adres : 59osobiście lub pocztą na adres : 59--400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A 400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)pok. nr 5 (sekretariat)
5.2 Wykonawca może przygotować ofertę w formie wypełnionego załącznika nr 1 do Wykonawca może przygotować ofertę w formie wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia lub przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że zaproszenia lub przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on zawierał cenę jednostkową netto produktu, stawkę podatku VAT,będzie on zawierał cenę jednostkową netto produktu, stawkę podatku VAT, cenę cenę jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość całkowitą brutto i netto oferty . wartość całkowitą brutto i netto oferty .
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez Zamawiającego jako akceptację warunków okrZamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania eślonych w zaproszeniu do składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) . ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) .
5.3 Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00
 OKRES REALIZACJI DOSTAW OKRES REALIZACJI DOSTAW -- styczeń 2020 r. styczeń 2020 r. -- grudzień 2020 r.grudzień 2020 r.
 KRYTERIUM KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena. cena.
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18, e10 wew. 18, e--mail : mail : m.watrucka@pcprm.watrucka@pcpr--jawor.pljawor.pl , od poniedziałku do czwartku w godzin, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30ach 7.30--15.30 oraz w piątek od 15.30 oraz w piątek od godziny 10.00 do godziny 17.00 godziny 10.00 do godziny 17.00

 

Załączniki

1-Zalacznik nr 1 _ oferta szczegółowy opis i kalkulacja przedmiotu zamówienia_mrożonki

2-Wzór umowy

Wytworzył:
(2019-12-09)
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:34:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:53:12)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki