ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH PIECZYWO (postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

PCPR.ZP.Z4.2019
Jawor, dnia 9 grudnia 2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
PIECZYWO
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę
produktów spożywczych : :
1. WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
2. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUKTY SPOŻYWCZE
2.1. Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. 2018
poz. 1541 z późn.zm.)
2.2. Produkty powinny być dobrej jakości i w oryginalnych oraz nienarusz onych
opakowaniach, dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia
przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
2.3. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dostarczane w opakowaniach
detalicznych o gramaturze nie niższej niż opisana w tabeli zamieszczonej w pkt. 1
zaproszenia.
2.4. Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres
producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do
spożycia, warunki przechowywa nia.
2.5. Opakowania produktów tj. słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe,
butelki szklane i plastikowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak
zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
2.6. Smak i zapach ofero wanych artykułów spożywczych powinien być charakterystyczny
dla danego produktu bez obcych posmaków czy zapachów.
3. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
3.1. Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
3.2. Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek piątek w
godzinach 7.00 13.00.
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostaw ę do jednego z miejsc
wskazanych w pkt. 3.1
3.4. Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem
transportu, na swój koszt i ryzyko.
3.5. Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny
wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
3.6. Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej
Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od
Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu
żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa..
3.7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub
towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy.
3.8. Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w
sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.
3.9. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w umowie,
której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”.
4. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
4.1. Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę zostanie określona w
Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
4.2. Ceny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw
ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona
wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na
produkty w przypadku jeśli wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia szacowane ilości
tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość
zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego
wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1.
4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego
wynagrodzenia za dostawy produktów do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty
w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności
oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej
przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być
między innymi wzrost cen producentów danego rodzaju produktów przekraczający
prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na rok 2020 r. wskaźnik
inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. 2,5 %
4.5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto
wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
4.6. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym wyłącza stosowanie
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
5. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
5.1 Oferty można składać :
? faksem na nr (76)-871-14-10
? elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fm
? osobiście lub pocztą na adres : 59-400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
5.2 Wykonawca może przygotować ofertę w formie :
a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,
b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on
zawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową
brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość
całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT.
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez
Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i
załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) .
5.3 Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00
6. OKRES REALIZACJI DOSTAW - 1 stycznia 2020 r. - 30 czerwca 2020 r.
7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59-400 Jawor, tel.76
871-14-10, adres email: pcprjawor@poczta.fm .
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcprjawor.
pl oraz nr tel. 76-871-14-10 wew. 18.
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert.
1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8.Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 %
cena
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76-871-14-10 wew. 18, e-mail :
m.watrucka@pcpr-jawor.pl , od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30-15.30 oraz w piątek od
godziny 10.00 do godziny 17.00

Załączniki

1-Zalacznik nr 1 _ oferta_ szczegółowy opis_pieczywo

2-Wzór umowy 2020

Wytworzył:
(2019-12-09)
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:42:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:53:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki