ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OWOCE I WARZYWA (postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

PCPR.ZP.Z3kwI.2020
Jawor, dnia 9 grudnia grudnia 2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
OWOCE I WARZYWA
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centru m Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę
produktów spożywczych : :
1. WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
PRODUKTY Z GRUPY 1 BĘDĄ ZAMAWIA
NE SUKCESYWNIE W CZĘŚĆIACH NA PODSTAWIE ZLECENIA (
WZÓR W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO ZAPROSZENIA)
2. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUKTY SPOŻYWCZE
2.1. Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. 2015
poz. 594 z późn.zm.)
2.2. Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres
producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do
spożycia, wa runki przechowywania.
2.3. Opakowania produktów tj. słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe,
butelki szklane i plastikowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak
zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
2.4. Sm ak i zapach oferowanych artykułów spożywczych powinien być charakterystyczny
dla danego produktu bez obcych posmaków czy zapachów.
3. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
3.1. Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
3.2. Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek piątek w
godzinach 7.00 13.00.
3.3. Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawi ającemu własnym środkiem
transportu, na swój koszt i ryzyko.
3.4. Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej
Praktyki Higienicznej) środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności na
podstawie obowiązujących przepisów p rawa..
3.5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub
towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy.
3.6. Zamówień na dostawy częściowe dokonywać będą upoważnieni pracownicy
Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wyb
Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą. ranym Wykonawcą.
3.7. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwany dalej „Umową”. której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwany dalej „Umową”.
4. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
4.1. Maksymalną wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy Maksymalną wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę produktów za dostawę produktów w zostanie określona w Umowie sporządzonej na podstawie oferty wybranej jako w zostanie określona w Umowie sporządzonej na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,najkorzystniejsza,
4.2. Ceny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw Ceny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona zostanie przekroczona maksymalna wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.maksymalna wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na produkty jeśli określone w pkt. 1 szacowane ilości tych produktów okażą się produkty jeśli określone w pkt. 1 szacowane ilości tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % maksymalnej wartości całkowitego uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1. wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1.
4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymZamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego alnej wartości całkowitego wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu zaakceptowania przez niego Umowy sporządzprzewidzenia w dniu zaakceptowania przez niego Umowy sporządzonej przez onej przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. W szczególności podstawą zwiększenia Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. W szczególności podstawą zwiększenia ceny określonego owocu lub warzywa może być wzrost jego ceny brutto w aktualnym na ceny określonego owocu lub warzywa może być wzrost jego ceny brutto w aktualnym na dzień dostawy notowaniu cen publikowanym przez Rolnodzień dostawy notowaniu cen publikowanym przez Rolno--Spożywczy Rynek Hurtowy wSpożywczy Rynek Hurtowy we e Wrocławiu na stronie Wrocławiu na stronie http://www.targpiast.com.pl/notowaniahttp://www.targpiast.com.pl/notowania--cenowe/cenowe/. .
4.5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni owskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.d daty doręczenia faktury.
4.6. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publicznobudowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno--prywatnym wyłącza stosowprywatnym wyłącza stosowanie anie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
5. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERTTERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
5.1 Oferty można składać :Oferty można składać :
? faksem na nr (76)faksem na nr (76)--871871--1414--10 10
? elektronicznie na adres : elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm
? osobiście lub pocztą na adres : osobiście lub pocztą na adres : 5959--400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
5.2 Wykonawca może przygotować ofertę w formie :Wykonawca może przygotować ofertę w formie :
a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,
b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on
zawierał cenę jezawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową dnostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT. całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT.
Złożenie oferty w innej formie niż wypełnZłożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez iony załącznik nr 1 będzie traktowane przez Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) . załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) .
5.3 Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o gTermin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2019 r. o godz. 15.00odz. 15.00
6. OKRES REALIZACJI DOSTAW OKRES REALIZACJI DOSTAW -- 1 stycznia 2020 r. 1 stycznia 2020 r. -- 31 marca 2020 r.31 marca 2020 r.
7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób sprawie ochrony osób fizycznych w związku zfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1.1.
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59ul. Szpitalna 12A, 59--400 Jawor, tel.76 871400 Jawor, tel.76 871--1414--10, adres email: 10, adres email: pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm ..
1.2.Inspektorem ochrony danych os
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest obowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcprPani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcpr--jawor.pl oraz nr tel. 76jawor.pl oraz nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18. 10 wew. 18.
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowanpostępowaniem oiem o udzielenie zamówienia publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów udzielenie zamówienia publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert. żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert.
1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnion
1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie a zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –– Prawo Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielewymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; nie zamówienia publicznego;
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8.Posiada Pani/Pan:
1.8.Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana d
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;otyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowypodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.ch jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena. cena.
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18, e10 wew. 18, e--mail : mail : m.watrucka@pcprm.watrucka@pcpr--jawjawor.plor.pl , od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30--15.30 oraz w piątek od 15.30 oraz w piątek od godziny 10.00 do godziny 17.00 godziny 10.00 do godziny 17.00

Załączniki

1-Formularz Oferty

2-Wzór umowy

Wytworzył:
(2019-12-09)
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:50:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2019-12-10 09:52:49)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki