ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RYBY I PRZETWORY Z RYB (postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

Jawor, dnia 9 grudnia 2019 r.
PCPR.ZP.Z6.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
RYBY I PRZETWORY Z RYB
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centrum Pomocy Ro dzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę
produktów spożywczych : :
1. WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
2. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUKTY SPO ŻYWCZE
2.1 Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U.
2018 poz. 1541 z późn.zm.)
2.2 Produkty powinny być dobrej jakości i w oryginalnych oraz ni enaruszonych
opakowaniach, dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia
przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
2.3 Produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dostarczane w opakowaniach
detalicznych o gramaturze nie niższej niż opisana w załączniku nr 1 do zaproszenia.
2.4 Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres
producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności
do spożycia, warunki przechowywania
2.5 Warunki transportowe świeżych i mrożonych ryb muszą być zgodne z zasadami i
GMP/GHP oraz systemu HACCP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie
właściwym dla transportu świeżych lub mrożonych ryb. Pojemniki do transportu czyste,
całe nieusz kodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Pojazd musi spełniać
wymagania Stacji Sanitarno Epidemiologicznej
2.6 Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfi kacyjny
wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
2.7 Ryby mrożone powinny być dostarczane w opakowaniach zewnętrznych karton +
opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim,
czyste, nieuszkodzone, brak oznak rozmrożenia, brak ozn ak i obecności pleśni, brak
zanieczyszczeń
2.8 Opakowania ryb wędzonych oraz przetworów z ryb np. słoiki, puszki, torby foliowe,
kartony, torebki papierowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak
zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, c ałe i szczelne.
3. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
3.1. Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
3.2. Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek piątek w
godzinach 6.00
godzinach 6.00--13.00. 13.00.
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostawę do jednego z miejsc Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostawę do jednego z miejsc wskazanych w pkt. 3.1 wskazanych w pkt. 3.1
3.4. Wykonawca dostarczy produkty lub towary ZamawiającemuWykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko.transportu, na swój koszt i ryzyko.
3.5. Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny wystawiony zgodnie z tymi przepisami.wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
3.6. Produkty luProdukty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej b towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności na podstawie obowiązującżywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa.. ych przepisów prawa..
3.7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy. towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy.
3.8. Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionycsposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą. h z wybranym Wykonawcą.
3.9. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”. której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”.
4. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
4.1. Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy zoWartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy zostanie określona w Umowie na stanie określona w Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
4.2. Ceny jednostkowe mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym Ceny jednostkowe mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona warw Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona wartość tość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku jeśli wskazane w pkt. 1 zaproszenia szacowane ilości produktów okażą się w przypadku jeśli wskazane w pkt. 1 zaproszenia szacowane ilości produktów okażą się niewniewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia ystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1. Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1.
4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości cZamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego ałkowitego wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia wynagrodzenia do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiająprzewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego cego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen produktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na produktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na rok 2019 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) rok 2019 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. tj. 2,3 %2,3 %
4.5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
4.6.Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznyelektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty m fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publicznobudowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno--prywatnym wyłącza stosowanie prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
5. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERTTERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
5.1 Oferty można składać :Oferty można składać :
? faksem na nr (76)faksem na nr (76)--871871--1414--10 10
? elektronicznie na adres : elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fmpcprjawor@poczta.fm
? osobiście lub pocztą na adres : 59osobiście lub pocztą na adres : 59--400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
5.2 Wykonawca może przygotować ofertę w formie wypełnionego załącznikWykonawca może przygotować ofertę w formie wypełnionego załącznika nr 1 do a nr 1 do zaproszenia lub przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że zaproszenia lub przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on zawierał cenę jednostkową netto produktu, stawkę podatku VAT, cenę będzie on zawierał cenę jednostkową netto produktu, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartowartość całkowitą brutto i netto oferty . ść całkowitą brutto i netto oferty .
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) . załącznik nr 2) .
5.3 Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2020 r. o godz. 15.00Termin składania ofert upływa w dniu 16 grudnia 2020 r. o godz. 15.00
?? OKRES REALIZACJI DOSTAW OKRES REALIZACJI DOSTAW -- styczeń 2020 r. styczeń 2020 r. -- grudzień 2020 r.grudzień 2020 r.
?? KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena. cena.
Informacji na temat zamówienia udziela:
Informacji na temat zamówienia udziela: Marta Wątrucka, nr tel. 76Marta Wątrucka, nr tel. 76--871871--1414--10 wew. 18, e10 wew. 18, e--mail : mail : m.watrucka@pcprm.watrucka@pcpr--jawor.pljawor.pl , od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30--15.30 oraz w piątek od 15.30 oraz w piątek od godziny 10.00 do godziny 17.00 godziny 10.00 do godziny 17.00

 

Załączniki

1-Zalacznik nr 1 _ oferta szczegółowy opis i kalkulacja przedmiotu zamówienia_ryby

2-Wzór umowy

Wytworzył:
(2019-12-09)
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2019-12-10 10:03:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2019-12-10 10:12:07)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki