ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH PIECZYWO
PCPR.ZP.Z4II.2020 Jawor, dnia 17 czerwca 2020 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
PIECZYWO
(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę produktów spożywczych : :
- WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.
- WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUKTY SPOŻYWCZE
- Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm.)
- Produkty powinny być dobrej jakości i w oryginalnych oraz nienaruszonych opakowaniach, dostarczane nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
- Produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż opisana w tabeli zamieszczonej w pkt. 1 zaproszenia.
- Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
- Opakowania produktów tj. słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe, butelki szklane i plastikowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
- Smak i zapach oferowanych artykułów spożywczych powinien być charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków czy zapachów.
- ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
- Miejscem dostawy będą :
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Jaworowy Start” w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12
i/lub
Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,
- Oczekiwane przez Zamawiającego dni i godziny dostaw : poniedziałek – piątek w godzinach 7.00-13.00.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na dostawę do jednego z miejsc wskazanych w pkt. 3.1
- Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko.
- Każda dostawa zawierająca produkty pochodzenia zwierzęcego powinna zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa posiadać handlowy dokument identyfikacyjny wystawiony zgodnie z tymi przepisami.
- Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa..
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy.
- Zamówienia produktów dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.
- Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia, zwanej dalej „Umową”.
- ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY
- Wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę zostanie określona w Umowie na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
- Ceny jednostkowe produktów mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na produkty w przypadku jeśli wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia szacowane ilości tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1.
- Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia za dostawy produktów do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. Okolicznością taką może być między innymi wzrost cen producentów danego rodzaju produktów przekraczający prognozowany w założeniach do projektu budżetu państwa na rok 2020 r. wskaźnik inflacji ( tempo wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych) tj. 2,5 %
- Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
- Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
- TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
- Oferty można składać :
- faksem na nr (76)-871-14-10
- elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fm
-
osobiście lub pocztą na adres : 59-400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
- Wykonawca może przygotować ofertę w formie :
a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,
b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on
zawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową
brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT.
Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) .
- Termin składania ofert upływa w dniu 25 czerwca 2020 r. o godz. 15.00
- OKRES REALIZACJI DOSTAW - 1 lipca 2020 r. - 31 grudnia 2020 r.
- KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59-400 Jawor, tel.76 871-14-10, adres email: pcprjawor@poczta.fm .
1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcpr-jawor.pl oraz nr tel. 76-871-14-10 wew. 18.
1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert.
1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8.Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena
Załaczniki :
1-Załacznik nr 1 opis szczegółowy