ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OWOCE I WARZYWA

PCPR.ZP.Z3kwIII.2020                                  Jawor, dnia 30 czerwca 2020 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

OWOCE I WARZYWA

(postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej równowartości 30 tys. euro)

 

 

            Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na dostawę produktów spożywczych : :

 

  1.  WYKAZ PRODUKTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTÓW  ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO ZAPROSZENIA.

 

PRODUKTY Z GRUPY 1 BĘDĄ ZAMAWIANE SUKCESYWNIE W CZĘŚĆIACH NA PODSTAWIE ZLECENIA ( WZÓR W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO ZAPROSZENIA)

 

 

  1. WARUNKI JAKIE POWINNY SPEŁNIAĆ PRODUKTY SPOŻYWCZE

 

  1. Produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. 2015 poz. 594 z późn.zm.)
  2. Opakowanie, w którym dostarczany jest produkt powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
  3. Opakowania produktów tj. słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe, butelki szklane i plastikowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
  4. Smak i zapach oferowanych artykułów spożywczych powinien być charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków czy zapachów.

 

  1. ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW 

 

  1. Miejscem dostawy będą  :

 

            Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Jaworowy Start”  w Jaworze przy ul. Piastowskiej 12

i/lub

            Dom Dziecka im. dr. Henryka Jordana w Kaczorowie przy ul. Kamiennogórskiej 9,

 

  1.  Oczekiwane przez Zamawiającego dni i  godziny dostaw : poniedziałek – piątek  w godzinach  7.00-13.00. 
  2. Wykonawca dostarczy produkty lub towary Zamawiającemu własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko.
  3. Produkty lub towary dostarczane będą zgodnie z zasadami HACCP i GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) środkiem transportu  dopuszczonym do transportu żywności na podstawie obowiązujących przepisów prawa..
  4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni rozładunek dostarczonych produktów lub towarów u Zamawiającego w miejscu dostawy. 
  5. Zamówień na dostawy częściowe dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego w sposób i w terminach uzgodnionych z wybranym Wykonawcą.
  6. Szczegółowe uzgodnienia zasad i warunków płatności zostaną zapisane w Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia, zwany dalej „Umową”. 

 

  1. ZASADY PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY

 

  1. Maksymalną wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę  produktów w zostanie określona w Umowie sporządzonej na podstawie oferty wybranej jako najkorzystniejsza,
  2. Ceny jednostkowe  produktów  mogą ulegać zmianie w okresie realizacji dostaw ustalonym w Umowie pod warunkiem, że w wyniku tej zmiany nie zostanie przekroczona maksymalna wartość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 4.1.
  3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na produkty  jeśli określone w pkt. 1  szacowane ilości tych produktów okażą się niewystarczające w stosunku do rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może jednak przekroczyć 20 % maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa pkt. 4.1. 
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji maksymalnej wartości całkowitego wynagrodzenia  do wartości nie przekraczającej 25 % w/w kwoty w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności oraz niemożliwych do przewidzenia w dniu zaakceptowania przez niego Umowy sporządzonej przez Zamawiającego na podstawie złożonej mu oferty. W szczególności podstawą zwiększenia ceny określonego owocu lub warzywa może być wzrost jego ceny brutto w aktualnym na dzień dostawy notowaniu cen publikowanym przez Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy we Wrocławiu na stronie   http://www.targpiast.com.pl/notowania-cenowe/.
  5. Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności : Przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
  6. Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu zamówień publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

 

 

  1. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT

 

  1. Oferty można składać :
  • faksem na nr (76)-871-14-10
  • elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fm
  • osobiście lub pocztą na adres : 59-400 Jawor, ul. Szpitalna 12 A pok. nr 5 (sekretariat)
    1.   Wykonawca może przygotować ofertę w formie :

                        a) wypełnionego załącznika nr 1 do zaproszenia,

                        b) przygotowanego przez siebie dokumentu np. cennika pod warunkiem, że będzie on

                        zawierał cenę jednostkową netto produktów, stawkę podatku VAT, cenę jednostkową brutto produktów wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia oraz wartość całkowitą brutto i netto oferty oraz wartość całkowitą podatku VAT.

            Złożenie oferty w innej formie niż wypełniony załącznik nr 1 będzie traktowane przez Zamawiającego jako akceptację warunków określonych w zaproszeniu do składania ofert i załącznikach do niego a także wzoru umowy ( załącznik nr 2) . 

  1.  Termin składania ofert upływa w dniu 3 lipca 2020 r. o godz. 15.00

 

  1. OKRES REALIZACJI DOSTAW - 1 stycznia 2020 r. - 31 marca 2020 r.
  2. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.

1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Jaworze, ul. Szpitalna 12A, 59-400 Jawor, tel.76 871-14-10, adres email: pcprjawor@poczta.fm .

1.2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest  Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcpr-jawor.pl oraz nr tel. 76-871-14-10 wew. 18.

1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  (zakup poniżej 30 000 euro) na dostawę produktów żywnościowych wymienionych w pkt. 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert.

1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 

1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

1.8.Posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

1.9.Nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

  1.  KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY : 100 % cena.

Załączniki:

1-Zalacznik nr 1 _ oferta owoce 2020 III kwartał przygotowanie

Wytworzył:
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2020-06-30 13:13:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2020-06-30 13:15:21)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki