Zaproszenie do składania ofert cenowych.

Jawor, dnia 7 sierpnia 2020 r.

Zaproszenie do składania ofert cenowych.

Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest art. 6 ust. 1 w związku z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczelnych rozwiązaniach związanych /. zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVII)-t9, innych chorób zakaźnych ( Dz.U. 2020 poz. 374 z późn./m.).

W związku z otrzymaniem przez Powiat Jaworski, w imieniu którego działa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, środków w ramach programu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" zapraszamy do składania ofert cenowych na realizację niżej opisanego zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Dostawa 20 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych.
  2. Dostawa 45 fabrycznie nowych komputerów przenośnych.
  3. Dostawa 65 kompletów składających się z: słuchawek z mikrofonem i kamerki internetowej.

Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do zapytania - „Opis przedmiotu zamówienia”.

Informacje uzupełniające dla Wykonawców:

Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela pracownik PCPK w Jaworze p. Marta Wątrucka, teł. 76-871-14-11 wew. 18 , e-maił m.watrucka@pcpr-jawor.pl

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia:

do 14 dni od daty podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do zapytania.

Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności:

przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury.

Kryteria oceny złożonych ofert: 100 % cena.

Forma składania ofert:

Ofertę należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO. Wraz z ofertą należy przedłożyć wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Dokumenty, które oferent powinien załączyć do oferty :

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Deklaracje zgodności CE oferowanego sprzętu.

Termin ważności oferty: 30 dni.

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

do dnia 14 sierpnia 2020 r. do godz. 15:00.

Sposób i miejsce składania ofert:

Oferty można składać:

  • za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze 59-400 Jawor.

ul. Szpitalna 12a

z dopiskiem .. Oferta na dostawę sprzętu komputerowego w ramach programu .. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej u- okresie epidemii COWD-19"

W przypadku przesłania oferty pocztą liczy się data wpływu do siedziby PCPR w Jaworze.

  • faksem na nr: 76 871 14 10 (liczy się data wpływu) lub na adres e-mail: pcprjawor@poczta.fm

W przypadku doręczenia oferty faksem lub elektronicznie Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia oryginału oferty w formie papierowej najpóźniej w dniu podpisania umowy na dostawę.

KLAUZULA INFORMACYJNA ROIH).

Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w.sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46AVF. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) < Dz. IJrz LU I. 119 z 04.05.2016. str. 1). dalej ..RODO", informujemy. 2e:

  1. Administratorem danych osobowych zawanych w ofertach złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie do składania ofert jest Powiatowe Centrum Pomoc> Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna I2a, 59-400 Jawor, iel.76 871-14-10. adres email: pcprjawor@poczta.fm
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka. m.watrucka a pcpr-jawor.pl oraz nr tcl. 76-871-14-10 wew. 18.
  3. Pani Tana dane osobowe przetwarzane bedą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego w ramach zadania realizowanego przez Powiat Jaworski ze środków programu ..Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokiunentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz 1843), dalej „ustawa Pzp".
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 97 ust. I ustawy Pzp.

przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

  1. Obowiązek podania przez Panią.'Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zasadami wydatkowania środków publicznych określonych w art. 44 i następnych ustawy o finansach publiczne.
  2. W odniesieniu do Pan ¡.'Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  3. Posiada Pani. Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani' Pana danych osobowych.
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo Zadania od administratora ograniczenia przetwarzania dany ch osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. te przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b. d oraz e R()IX) prawo do usunięcia danych osobowych.
  2. prawo do przenoszenia dany ch osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  3. na podstawie an. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający umieści na stronic internetowej HIP Jednostki Organizacyjne Powiatu Jaworskiego informację o wyborze Wykonawcy.

 

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze

Izabela Aniołek

Załączniki:

1- Załacznik nr 1 przedmiotu zamówienia

2-Załącznik nr opis przedmiotu zamówienia

3-Projekt umowy

Wytworzył:
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2020-08-07 12:19:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2020-08-14 08:51:39)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki