Zaproszenie do składania ofert cenowych.
Jawor, dnia 7 sierpnia 2020 r.
Zaproszenie do składania ofert cenowych.
Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest art. 6 ust. 1 w związku z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczelnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych ( Dz.U. 2020 poz. 374 z późn.zm.).
W związku z otrzymaniem przez Powiat Jaworski, w imieniu którego działa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, środków w ramach programu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
zapraszamy do składania ofert cenowych na realizację niżej opisanego zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa środków ochrony osobistej:
- 1090 szt. jednorazowych maseczek ochronnych,
- 5450 szt. rękawiczek jednorazowych,
- 315 litrów płynu dezynfekującego.
Informacje uzupełniające dla Wykonawców:
Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela pracownik PCPR w Jaworze p. Anna Termena, tel. 76-871-14-11, email: pcprjawor@poczta.fm
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy.
Oczekiwana przez Zamawiającego forma płatności:
przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury.
Kryteria oceny złożonych ofert: 100 % cena
Forma składania ofert:
Ofertę należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Dokumenty, które oferent powinien załączyć do oferty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Termin ważności oferty: 30 dni.
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
do dnia 14 sierpnia 2020 r. do godz. 15:00,
Sposób i miejsce składania ofert :
Oferty można składać:
- Za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze 59-400 Jawor, ul. Szpitalna 12a
z dopiskiem „Oferta na dostawę środków ochrony osobistej „
- w przypadku przesłania oferty pocztą liczy się data wpływu do siedziby PCPR w Jaworze.
- faksem na nr: 76 871 14 10 (liczy się data wpływu) lub na adres e-mail: pcprjawor@poczta.fm
- w przypadku doręczenia oferty faksem lub elektronicznie Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia oryginału oferty w formie papierowej najpóźniej w dniu podpisania umowy na dostawę.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie do składania ofert jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor, tel.76 871-14-10, adres email: pcprjawor@poczta.fm .
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze jest Pani Marta Wątrucka, m.watrucka@pcpr-jawor.pl oraz nr tel. 76-871-14-10 wew. 18.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego w ramach zadania realizowanego przez Powiat Jaworski ze środków programu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zasadami wydatkowania środków publicznych określonych w art. 44 i następnych ustawy o finansach publiczne.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
-
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d oraz e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
- Zamawiający umieści na stronie internetowej BIP Jednostki Organizacyjne Powiatu Jaworskiego informację o wyborze Wykonawcy.
Załączniki: