O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 50 TYS. ZŁOTYCH NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KANDYDATÓW NA NIEZAWODOWE I ZAWODOWE RODZINY ZASTĘPCZE

Jawor, 05.10.2020 r.

                                                                                                                 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6/2020

O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 50 TYS. ZŁOTYCH NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KANDYDATÓW NA NIEZAWODOWE I ZAWODOWE RODZINY ZASTĘPCZE, DLA DYREKTORÓW RODZINNYCH DOMÓW DZIECKA ORAZ DYREKTORÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W RAMACH  REALIZACJI  PROJEKTU PN.: „INWESTYCJA W SIEBIE SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO”

 

 

W związku z realizacją projektu pn.: „Inwestycja w siebie szansą na lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,  zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów na niezawodowe i zawodowe rodziny zastępcze, dla dyrektorów rodzinnych domów dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych.

 

Nr kategorii  CPV:

85321000-5 Administracyjne usługi społeczne

85320000-8 Usługi społeczne

80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

 

  1. Zamawiający

Powiat Jaworski,

w imieniu którego działa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze,

ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor

 

  1. Tryb udzielenia  zamówieniach

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą rozeznania rynku określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, obowiązujących na dzień ogłoszenia zapytania.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastepczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz dla kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego,       dla łącznej liczby +/- 8 uczestników w okresie od października do grudnia 2020 r.
  2. Szkolenie obejmuje 80 godzin dydaktycznych, w tym 10 godzin praktyk w zawodowej rodzinie zastepczej.

3 .   Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą dokładnego opisu planowanych działań.

4.   Dokładny harmonogram będzie uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego.

5. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Miasto Jawor (dokładny adres wskaże Zamawiający)

6. Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji tj.:

- dziennika zajęć

- listy obecności uczestników i przekazania ich Zamawiającemu nie później niż do 3-go dnia  po zakończeniu zajęć (wzór listy obecności przekaże Zamawiający).

- wydania dla każdego kandydata świadectwa ukończenia szkolenia,

 

- potwierdzenia wydania świadectwa ukończenia szkolenia w tym kserokopia świadectw dla Zamawiającego,

- Informacji o odbytych godzinach szkolenia sporządzonej oddzielnie dla każdej przeszkolonej osoby ( zgodnie z obowiązującymi przepisami).

  1. Termin realizacji zamówienia

 

Od października do grudnia 2020 r.

 

 

  1. Warunki uczestnictwa

        O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

a) dysponują do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą która:

- posiada wykształcenie wyższe z zakresu prawa, pedagogiki, psychologii rozwojowej i wychowawczej, socjologii, pracy socjalnej, pracy z dzieckiem

- posiada uprawnienia do szkolenia kandydatów na w/w formy na podstawie programu „RODZINA”

b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania

 

  1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty do których złożenia Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą:

1) Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje - dyplomy, zaświadczenia

2) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej lub wpis do KRS  w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą,

3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia,  sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Załącznik należy wypełnić również w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany osobiście przez Wykonawcę

UWAGA: Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową (nowe) osobę (osoby) kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia określonego powyżej.

4) Wykaz usług,  sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania wraz   z dokumentami potwierdzającymi  ich należyte wykonanie,

5) Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,

6) Szczegółowy opis planowanych działań.

 

 

  1. Kryterium oceny ofert

 

 Cena - 100 %

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.

 

Pozostałe oferty otrzymają punkty obliczone wg następującego wzoru: 

 

(Cmin : Cof) x 100%, gdzie

 

Cmin - Cena najtańszej niepodlegającej wykluczeniu oferty

Cof - Cena badanej oferty

 

  1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów.
  2. W przypadku Wykonawców, którzy uzyskali taką samą najwyższą liczbę punktów, zostaną oni wezwani do złożenia ofert dodatkowych, które nie mogą być gorsze niż oferty już złożone.
  3. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. W sytuacji złożenia wszystkich ofert na kwotę przewyższającą kwotę zakontraktowaną w budżecie projektu, zamawiający może podjąć negocjacje z Wykonawcą, który złożył najlepszą ofertę lub powtórzyć postępowanie
  5. Po zakończonym postępowaniu zamawiający poinformuje o wyniku postępowania każdego wykonawcę, który złożył ofertę.
  6. Zamawiający podpisze umowę z wybranym wykonawcą.
  7. Sposób rozliczenia z Zamawiającym

Forma rozliczenia – przelew na podstawie faktury/rachunku w terminie do 14 dni po przedłożeniu zaakceptowanej faktury/rachunku .

                                                                                                             

8. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania:

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również Wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

 

 

  1.  Sposób przygotowania oferty

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, maszynowo, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem .

UWAGA: jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć do końca dnia 13 października 2020 r. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12 a, 59-400 Jawor lub w formie skanów podpisanych dokumentów drogą elektroniczną na adres  m.machura@pcpr-jawor.pl  Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do dostarczenia oryginałów najpóźniej przed podpisaniem umowy.

 

  1. Informacje pozostałe

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pani Magdalena Machura, tel. +76 871 14 11 wew. 21, adres e-mail:

m.machura@pcpr-jawor.pl

 

Załącznik :

1-Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

2-Zalacznik  nr  2 wykaz osób

3-Załącznik nr 3 - Wykaz usług doradztwa_posrednictwa

4-Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań

 


 

Wytworzył:
Udostępnił:
Prokopik Marta
(2020-10-05 10:42:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Prokopik Marta
(2020-10-05 10:48:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki