Ogłoszenie o naborze
OGŁOSZENIE nr 5
Jawor, dnia 13 września 2010r.
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze
Pl. Seniora 3
59-400 Jawor
II. Określenie stanowiska:
Nazwa stanowiska: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2010r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wymagania niezbędne:
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, elektronika.
- Wymagania dodatkowe:
a) zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,
b) wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,
c) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office),
d) umiejętność obsługi programu Płatnik 8.01.001 oraz programu płacowego Symfonia,\
e) prawo jazdy kat. B
f) ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r., Nr 205, poz. 1585 ze zm.)
- ustawa z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 51, poz. 307)
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r., Nr 175, poz.1362)
wraz wydanymi do ww. ustaw aktami wykonawczymi.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie miesięcznych list płac.
2. Prowadzenie kartotek podatkowych i zasiłkowych.
3. Sporządzanie deklaracji podatkowych.
4. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS.
5. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w sprawie zajętych wierzytelności.
6. Administrowanie siecią komputerową i bazami danych.
7. Systematyczne tworzenie kopii danych umożliwiających ich odtwarzanie w przypadku awarii oraz ich archiwizowanie.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny*,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. (Dz.U.2009, nr 115,poz.971),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- oświadczenie, że kandydat posiada dobry stan zdrowia do zatrudnienia na określonym stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Starszego referenta ds. płac i ubezpieczeń w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do dnia 23 września do godz. 14:00
Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze (w księgowości) albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń”.
Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.
VII. Dodatkowe informacje:
- Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
( www.powiat-jawor.org.pl) oraz umieszczono na tablicy informacyjnej DPS w Jaworze. 2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:
a) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności
(z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat),
c) oryginały dokumentów wymienionych w części V pkt 4,5,6.
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jaworze oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dyrektor
mgr Henryk Baczmański