Ogłoszenie o naborze

OGŁOSZENIE  nr 5

Jawor, dnia 13 września 2010r.

 

 

 

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

 

 

I.                   Nazwa i adres jednostki:

 

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

Pl. Seniora 3

59-400 Jawor

 

II.                Określenie stanowiska:

 

Nazwa stanowiska: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat

Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.

Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2010r.

 

III.             Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b)      obywatelstwo polskie,

c)      posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

d)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)      nieposzlakowana opinia,

f)       wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, elektronika.

  1. Wymagania dodatkowe:

a)      zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,

b)      wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,

c)      umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office),

d)     umiejętność obsługi programu Płatnik 8.01.001 oraz programu płacowego Symfonia,\

e)   prawo jazdy kat. B

f)      ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

- ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r., Nr 205, poz. 1585 ze zm.)

 

- ustawa z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 51, poz. 307)

- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)

- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),

- ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r., Nr 175, poz.1362)

wraz wydanymi do ww. ustaw aktami wykonawczymi.

 

IV.             Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.      Sporządzanie miesięcznych list płac.

2.      Prowadzenie kartotek podatkowych i zasiłkowych.

3.      Sporządzanie deklaracji podatkowych.

4.      Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS.

5.      Prowadzenie korespondencji z komornikiem w sprawie zajętych wierzytelności.

6.      Administrowanie siecią komputerową i bazami danych.

7.      Systematyczne tworzenie kopii danych umożliwiających ich odtwarzanie w przypadku awarii oraz ich archiwizowanie.

 

V.                Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny*,
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. (Dz.U.2009, nr 115,poz.971),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
  5. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
  6. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  7. oświadczenie, że kandydat posiada dobry stan zdrowia do zatrudnienia na określonym stanowisku,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Starszego referenta ds. płac i ubezpieczeń w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”

VI.             Termin i miejsce składania dokumentów:

 

 Do dnia 23 września do godz. 14:00

Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze (w księgowości) albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń”.

 Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.

 

VII.          Dodatkowe informacje:

  1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Domu Pomocy Społecznej w Jaworze

 ( www.powiat-jawor.org.pl) oraz umieszczono na tablicy informacyjnej DPS w Jaworze. 2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:

a)      zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na  stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),

b)      informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności

(z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat),

c)   oryginały dokumentów wymienionych w części V pkt 4,5,6.

3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

6. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jaworze oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

                       

Dyrektor

 

mgr Henryk Baczmański

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2021-04-07 13:54:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2021-04-07 13:54:58)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki