Specyfikacja-olej opałowy

 

 

Pieczęć Zamawiającego

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oleju opałowego

Zamawiający:

                              1.            Pełna nazwa zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

                              2.            Adres:

Plac Seniora 3 59-400 Jawor

                              3.            REGON:000847036

                              4.            Internet: e-mail: dpsmierczyce.pl@neostrada.pl

                              5.            Numer telefonu: (76) 7290710, (076) 7290710 (076) 8874425

II. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania

się z wykonawcami:

1.      Imię i nazwisko:     Henryk  Baczmański      ;    Waldemar Pokój    ;   Elżbieta Nowak 

2.      Stanowisko służbowe:     Dyrektor   ;           St.administrator        ;      St.księgowa

3.      Numer telefonu:    076 7290710     ;               076  8874425

4.      E-mail: dpsmierczyce.pl@neostrada.pl

5.      Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): gabinet głównego księgowego

6.      Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 8:00 – 14:00

Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie. W takiej samej formie należy

przekazywać oświadczenia i dokumenty. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

III. Przedmiot zamówienia:

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa oleju opałowego  do Domu Pomocy

Społecznej w Jaworze  filia w Mierczycach,

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Informacje o przetargu:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

     V.            Opis sposobu przygotowania oferty:

1.Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,

napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz

podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.

Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika

to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.

2..Oferta może być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

bez modyfikacji jego formy przez wykonawcę. Dotyczy to również załączników do oferty,

których formularze wykonał zamawiający.

3.Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi

postanowieniami pkt VII SIWZ.

4.Dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

5.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia publicznego.

6.Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być podpisane

przez osobę podpisującą ofertę.

7.Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według tych samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.

8.Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystych, zaklejonych dwóch kopertach. Kopertę zewnętrzną należy opisać według poniższego wzoru:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

Plac Seniora 3

59-400 Jawor

" Zakup oleju opałowego"

Koperta wewnętrzna, w której należy umieścić ofertę poza opisem podanym powyżej powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy, aby można było ją odesłać w przypadku stwierdzenia opóźnienia w jej złożeniu.

9.      Skutki związane z nie oznaczeniem koperty w sposób podany w SIWZ ponosi wykonawca.

10.  Nie zaznaczenie oferty w sposób podany w SIWZ nie skutkuje odrzuceniem oferty.

11.  Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.

12.  Zamawiający wzywa wykonawców do ewentualnego złożenia „zastrzeżenia" o ograniczeniu dostępu do informacji zawartych w ofercie.


 

VI. Warunki wymagane od wykonawców:

1.      1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( art. 22 ust. 1 pkt 4),

2.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4.      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.      Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.

VII. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków:

Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ)

2. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).

3. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2).

4. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3.

5. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).

6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ).

7. Upoważnienie ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 5)

 VIII. Wadium:

1.      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą:

30 dni od terminu składania ofert.

X. Termin realizacji:

Wymagany termin realizacji zamówienia: od lutego 2010 r. do 31 grudnia 2010 r od daty zawarcia umowy.

XI. Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie, a także sposób ich oceny:

1.      Cena oferty – 100%

2.      Oferta z najniższa ceną uznana będzie za najkorzystniejszą.

XII. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1.      Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści otrzymanej SIWZ.

2.      Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

3.      Jednocześnie pisemna treść wyjaśnienia zostanie przesłana wszystkim wykonawcom, którzy pobrali SIWZ od zamawiającego bez ujawnienia źródła zapytania.

4.      W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonane uzupełnienia lub zmiany staną się częścią SIWZ i zostaną przekazane wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ i będą dla nich wiążące.

5.      Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

XIII. Miejsce i termin składania ofert:

1.      Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. 59-400 Jawor , Plac Seniora 3 , do dnia 29 styczeń 2010 r. do godz. 10.00.

2.      Oferty nadesłane lub dostarczone po wyznaczonym terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez ich otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:

1.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. 59-400 Jawor, Plac Seniora 3

29 styczeń 2010 r. o godz. 10.15.

2.      Zamawiający otworzy oferty w obecności przybyłych wykonawców lub osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy i adresy wykonawców, informacje dotyczące cen ofert, terminu wykonania zamówienia, oraz warunków płatności zawartych w ofercie.

3.      Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli w trakcie jej sprawdzania stwierdzi, że:

a) jest niezgodna z ustawą

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

e) zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych,

f) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w tym postępowaniu,

g)wykonawca w terminie 10 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Środki odwoławcze:

1.      Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielenia zamówień przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Prawie zamówień publicznych.

2.      Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany, wykonawca może wnieść umotywowany pisemny protest do zamawiającego w terminie 10 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego złożenia. Protest dotyczący postanowień SIWZ można wnieść nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

3.      Uczestnikami postępowania dotyczącego protestu stają się wykonawcy, którzy przystąpią do postępowania protestacyjnego w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia. Wykonawca, który nie przystąpił do postępowania protestacyjnego nie może następnie wnieść protestu powołując się na te same okoliczności.

4.      Zamawiający rozpatrzy protest w terminie 5 dni od dnia jego wniesienia. Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu. Wnosząc odwołanie wykonawca poinformuje zamawiającego o powyższym fakcie.


 

XVII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

1.      Umowa zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego, o czym zamawiający powiadomi wykonawcę, którego oferta została wybrana. Ostateczną formę i treść umowy zamawiający przedstawi wykonawcy, którego oferta została wybrana na 3 dni przed podpisaniem umowy w celu ostatecznej akceptacji.

2.      Wykonawca, którego oferta została wybrana, podpisze umowę osobiście bądź upoważni do tego osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Skierowana osoba powinna posiadać dokument potwierdzający pełnomocnictwo.

XVIII. Postanowienia końcowe:

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy Prawa zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Wykaz załączników:

1.      Formularz oferty

2.      Oświadczenie o nie zaleganiu w opłaceniu składek wobec Urzędu Skarbowego

3.      Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniu składek wobec ZUS

4.      Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych,

5.      Upoważnienie

                                                                                              zatwierdzam :

                                                                                               Dyrektor

                                                                                        mgr  Henryk Baczmański

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Wykonawca: .............................................

Nazwa……………………………………………………… Pieczęć

……………………………………………………………..

Siedziba…………………………………………………….

nr NIP……………………, nr REGON……………………

tel.: ………………………, faks: ………………………….

Oferta dla : Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor

1. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dostawę dostawę  oleju opałowego zgłaszamy swoją ofertę

i zobowiązujemy się wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i specyfikacją istotnych

warunków zamówienia oferując:


 

L.p

Nazwa zamówienia

j.  m.    

   Ilość

Proponowana cena netto

   Wartość    netto                      

1

Olej opałowy

 litr

 60.000


 

 


 

 

 

 


 

 

 

cena netto ………….…………………zł

(słownie:………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………...)

podatek VAT………………………….zł.

(słownie:………………………………………………………………………………………)

cena brutto ……………..……………..zł.

(słownie:…………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………….)

2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.

3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni.

4. Przyjmujemy realizację zamówienia w terminie od lutego  2010 r. do 31 grudnia 2010 r. od daty podpisania umowy.

5.      Termin płatności faktur ……………………………………………………………………

6.      Okres gwarancji :  .........................

7.      Zamawiający może rozwiązać umowę z przyczyn niezależnych od zamawiającego.

Data…………………… ………………………………………………….

Imię i nazwisko

(podpis osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do

występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Załącznik nr 2

 

Oświadczenie

o nie zaleganiu z opłacaniem podatku wobec urzędu skarbowego

 

Przedmiot zamówienia: dostawa oleju opałowego.

Ja, niżej podpisany (imię i nazwisko)

...................................................................................................................................................................

jako upoważniony do reprezentowania:

...................................................................................................................................................................

Oświadczam, że nie zalegamy z opłacaniem podatku wobec urzędu skarbowego.

....................................... , dnia ........................

 

............................................................................................

podpis i pieczątka

/upoważnionego przedstawiciela oferenta/

 

 

 

 

 


 


 


 


 

Załącznik nr.3

Oświadczenie

o nie zaleganiu z opłacaniem podatku wobec ZUS

 

Przedmiot zamówienia:   Dostawa oleju opałowego.

 

Ja, niżej podpisany (imię i nazwisko)

...................................................................................................................................................................

jako upoważniony do reprezentowania:

...................................................................................................................................................................

Oświadczam, że nie zalegamy z opłacaniem podatku wobec ZUS.

 

....................................... , dnia ........................

............................................................................................

podpis i pieczątka

/upoważnionego przedstawiciela oferenta/

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

Załącznik nr 4

OŚWIADCZENIE

o spełnianiu warunków art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2004r. Nr19, poz.177) zwanej dalej w skrócie u.P.z.p.

Nazwa(firma) wykonawcy…………………………………………………………………….

Adres(siedziba) wykonawcy………………………………………………………………..

Numer telefonu…………………nr faksu:.…………………………………………………

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:

………………………………………………………………………………………………

Oświadczam/oświadczamy, że wykonawca, którego reprezentuję/reprezentujemy:

1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art.22 ust.1 pkt.1 u.P.z.p.),

2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponuje i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art.22 ust.1 pkt.2 u.P.z.p.),

3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

(art.22 ust.1 pkt.3 u.P.z.p.),

4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co oznacza, że:

a) wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził

szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została

dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub

nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi

odpowiedzialności (art.24ust.1pkt.1u.P.z.p.),

b) w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art.24ust.1pkt.2 u.P.z.p.),

c) wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie

społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskał przewidziane

prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub

wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

( art.24 ust.1 pkt.3 u.P.z.p.)

      d.            wykonawca nie jest osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa,

     di.            przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art.24ust.1pkt.4 u.P.z.p.),

e) wykonawca nie jest spółką jawną, której wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo

popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art.24ust.1pkt.5 u.P.z.p.),

f) wykonawca nie jest spółką partnerską, której partnera lub członka zarządu prawomocnie

skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,

przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne

przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art.24ust.1pkt.6 u.P.z.p.),

g) wykonawca nie jest spółką komandytową oraz spółką komandytowo-akcyjną, których

komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z

postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko

obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści

majątkowych a także za przestępstwa skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwo skarbowego (art.24ust.1pkt.7 u.P.z.p.),

h) wykonawca nie jest osobą prawną, której urzędującego członka organu zarządzającego

prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie

zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu

lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art.24ust.1pkt.8 u.P.z.p.),

i) wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny

zabronione pod groźbą kary (art.24ust.1pkt.9 u.P.z.p.),

j) wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni nie uczciwej konkurencji ( art.24 ust.2 pkt 1 u.P.z.p.)

k) wykonawca nie złożył nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania (art.24 ust.2 pkt2 u.P.z.p.)

data:……………………….. ………………………..

podpis

( uprawniony przedstawiciel wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 

Załącznik nr 5 ……………………………………………

(pieczęć adresowa fumy oferenta)

Upoważnienie

Zarejestrowana nazwa firmy:…………………………………………………………………

Siedziba firmy: ……………………………………………………………………………...

Adres firmy: ………………………………………………………………………………...

Telefony firmy: …………………………………………………………………………...

Miejsce rejestracji lub wpisu do ewidencji:…………………………………………………….

1.      Upoważnionym przedstawicielem do uczestnictwa w przetargu, podpisywania oferty
oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia
zamówienia publicznego na: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

i podejmowania decyzji w imieniu firmy jest………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2.      Upoważniamy zamawiającego, lub jego upoważnionych przedstawicieli do
przeprowadzenia badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i
przedstawionych informacji oraz do wyjaśnienia wszystkich aspektów zgłoszonej
oferty.

3.      Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w ofercie i
załącznikach są aktualne i kompletne.

Miejsce i data: ………………………. …………………………………………….

(podpis przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych)


Miejsce i data: …………………………….

………………………………………………………….

(podpis upoważnionego przedstawiciela)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

( Wzór)

Umowa

Na dostawy oleju opałowego, zawarta w dniu …..................... w ….................... pomiędzy:

Domem Pomocy Społecznej w Jaworze zwanym dalej „Odbiorcą”, reprezentowanym przez:


 

Henryk Baczmański – Dyrektor

Gabriela Brudniak – Główny Księgowy


 

Siedziba – 59-400 Jawor, Plac Seniora 3,

NIP 614-118-05-62


 

a firmą:


 

....................................................................................................................................., zwana dalej „Dostawcą”

reprezentowana przez:


 

.............................................................................................


 


 

na podstawie dokonanego przez Odbiorcę wyboru oferty Dostawcy w przetargu nieograniczonym przeprowadzonym na zasadach i w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) została zawarta umowa o następującej treści:

§1.

PRZEDMIOT UMOWY


 

Przedmiotem Umowy jest zakup i dostawa ekologicznego, lekkiego oleju opałowego na cele grzewcze – ilość około 60.000,- litrów. Wartość zamówienia w ciągu roku nie może przekroczyć kwoty …...............,- + VAT Ilość oleju została określona szacunkowo i może ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w sezonie grzewczym. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości zakupionego paliwa nie może być podstawą do zmiany zaproponowanej ceny w złożonej ofercie, i nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.


 

Osoba odpowiedzialna za wysokość zamówienia – osoba upoważniona przez Dyrektora – …..........................

§2.

TERMINY REALIZACJI UMOWY

  1. Termin dostawy oleju Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie lub faksem na 2 dni przed planowana dostawą. W imieniu odbiorcy zamawiać będzie - …....................................

  2. Dostarczenie zamawianego oleju potwierdzać będzie : magazynier …....................................


 

§3.

  1. Strony uzgadniają, że olej opałowy będzie posiadał parametry zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2001 dla L1 na potrzeby ogrzewania obiektu w Filii Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach.

2. Jakość oleju będzie potwierdzona każdorazowo przy dostawie świadectwem jakości wystawionym przez Producenta.

3. Dostawy oleju opałowego realizowane będą transportem Dostawcy autoryzowanym wyposażeniem w przepływomierz, do Filii Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach.

4. Pobranie próbek oleju opałowego do ewentualnych badań laboratoryjnych powinno nastąpić przed tankowaniem do magazynu paliw bezpośrednio z dystrybutora autocysterny.


 

§4.

CENA

  1. Cena 1 litra oleju opałowego z przetargu wynosi …........ zł/ 1 litr + VAT – pierwszej dostawy w wysokości …................ - litrów.

2.Zmiana cen przez Dostawcę może odbyć się tylko wg zasad określonych w art. 144 ustawy - Prawo

zamówień publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 )

i nie może powodować wzrostu wartości kwotowej marży handlowej za 1 litr.

3. Podstawą zmiany ceny oleju opałowego przez Dostawcę może być tylko zmiana ceny hurtowej Producenta określona w depeszy dla stacji patronackich (dostępna również na stronach internetowych Producenta), obowiązująca w dniu dostawy dla Odbiorcy.

Dostawca nie może wyliczać ceny sprzedaży przedmiotu zamówienia z uwagi na temperaturę zewnętrzną powietrza w dniu tankowania (wg współczynnika korekcyjnego objętości).

4. Zgodnie ze złożoną ofertą, strony ustalają, iż wielkość narzutu –marża stała pomiędzy ceną Producenta

(hurtową brutto) 1–go litra obowiązującą w dniu dostawy Odbiorcy, a ceną Dostawcy

(detaliczną brutto) 1–go litra oleju opałowego, wynosi: ….......... PLN.

5. W przypadku zmiany ceny Producenta, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wraz z fakturą, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” kserokopię dokumentu od Producenta potwierdzającą zmianę ceny oleju opałowego.

§ 5.

Zapłata za dostarczony olej opałowy następować będzie przelewem w terminie … dni po dostawie i złożonej fakturze VAT na konto dostawcy w ….........................................................................................................

§6.

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy:

1. Dostawca zobowiązuje się zapłacić Odbiorcy kary umowne w wysokości 5 % wartości towaru, gdyby odstąpił od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada.

2. Odbiorca zobowiązuje się zapłacić Dostawcy kary umowne w wysokości 5 % wartości towaru, gdyby odstąpił od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada.

3. Nie wywiązanie się Dostawcy na rzecz Odbiorcy w zakresie obowiązków wynikających z przyjętych zasad zamówienia z przyczyn Dostawcy niezależnych np. brak oleju opałowego u Producenta czy z importu nie będzie stanowiło dla Odbiorcy podstaw do dochodzenia roszczeń a Dostawca powiadomi Odbiorcą o zaistniałej sytuacji i zaproponuje rozwiązanie awaryjne.

4. Jeżeli Dostawca nie zaproponuje rozwiązania awaryjnego Odbiorca może nabyć olej opałowy u innego dostawcy bez żadnych konsekwencji.

§7.

Niniejsza umowa zawarta jest na czas określony od dnia …......................do 31 grudnia 2010 r.


 

§8.

1 W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego i Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych .

2. Do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji umowy jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Odbiorcy.

§9.

Każda ze stron może niniejszą umowę wypowiedzieć z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia, złożonego drugiej stronie na piśmie.


 

§10.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


 

§11.

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.


 


 

Odbiorca: Dostawca:


 

 


 

Wytworzył:
Waldemar Pokój
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2009-06-03 07:22:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2010-01-19 12:22:41)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki