Nabór pracowników

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 1 /2013

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Jaworzez dnia 15.01.2013r.

 

Jawor, dnia 15 stycznia 2013r.

 

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

Pl. Seniora 3

59-400 Jawor

II. Określenie stanowiska:

Nazwa stanowiska: Kierownik Działu Terapeutyczno - Opiekuńczego

Wymiar etatu: cały etat (1 /1)

Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Mierczyce 34,

59-430 Mierczyce

Rodzaj umowy:

umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy

w przypadku osoby podejmującej pierwszy raz pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za 2 tygodniowym wypowiedzeniem; warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.

Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2013r.

III. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych,

c) na stanowisku nie mogą być zatrudnione osoby skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, pedagogika, socjologia, pielęgniarstwo, rehabilitacja

f) co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej, której główny przedmiot działalności związany był z opieką, rehabilitacją lub innymi usługami na rzecz osób starszych, przewlekle chorych lub niepełnosprawnych.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołami ludzkimi obejmujące samodzielne planowanie, organizowanie i rozliczanie pracy podległych pracowników,

b) doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w przygotowywaniu, wdrażaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu efektów planów rozwoju kierowanej jednostki (komórki)

c) udokumentowane doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z osobami starszymi, chorymi oraz niepełnosprawnymi,

d) dobra znajomość aktów prawnych niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku Kierownika Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego w tym:

- Ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi zasad organizacji i standardów usług domów pomocy społecznej,

- Kodeksu postępowania administracyjnego,

- Kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi,

- Ustawy o pracownikach samorządowych,

- Ustawy z 27 sierpnia 2009r. prawo finansów publicznych,

- Ustaw i rozporządzeń regulujących działalność samorządu terytorialnego oraz jego jednostek organizacyjnych,

- Ustaw i rozporządzeń regulujących obszar ochrony zdrowia z szczególnym uwzględnieniem obowiązków nałożonych w tym zakresie przez ustawodawcę na jednostki pomocy społecznej – domy pomocy społecznej oraz uprawnienia mieszkańców domów pomocy społecznej do świadczeń finansowanych z środków publicznych w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego,

- ustaw i rozporządzeń regulujących zagadnienia z zakresu rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych,

e) prawo jazdy kat. B,

f) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows,

g) umiejętność korzystania z internetu do celów zawodowych,

h) zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań,

i) umiejętność dobrej organizacji czasu na powierzonym stanowisku oraz podległej komórce organizacyjnej,

j) odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,

k) wysoka kultura osobista oraz komunikatywność i odporność na stres.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

kierowanie działem terapeutyczno – opiekuńczym w Mierczycach,

przygotowywanie i realizacja działań na rzecz poprawy warunków życia mieszkańców oraz jakości usług świadczonych dla nich przez pracowników DPS,

organizowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników w tym kontrola dyscypliny i czasu pracy,

nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów BHP i p.poż oraz wszystkich innych obowiązków związanych z bezpieczeństwem budynku DPS w Mierczycach i jego mieszkańców,

nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy w stosunku do podległych pracowników,

planowanie i dokonywanie zgodnie z zasadami celowości i gospodarności wydatków z środków w budżecie DPS w Jaworze na realizację powierzonych zadań,

utrzymywanie kontaktów z rodzinami i opiekunami prawnymi mieszkańców w celu zapewnienia im aktualnych i pełnych informacji o stanie zdrowia mieszkańców,

planowanie i realizacja działań edukacyjnych na rzecz mieszkańców i pracowników propagujących aktywny i zdrowy styl życia oraz stałe podnoszenie i rozwijanie umiejętności społecznych i zawodowych w tym organizowanie prelekcji, szkoleń, pogadanek, prezentacji multimedialnych itp.

współpraca z NFZ, zakładami opieki zdrowotnej, lekarzami a także personelem i bliskimi mieszkańców w celu realizacji działań zmierzających do utrzymania przez mieszkańców sprawności psychicznej i fizycznej,

pozyskiwanie środków z źródeł zewnętrznych tj. prywatnych sponsorów, środków z Unii Europejskiej oraz innych publicznych i prywatnych dotacjodawców, służących poprawie warunków życia mieszkańców, podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji podległych pracowników oraz jakości usług świadczonych przez DPS.

współpraca z władzami lokalnymi, instytucjami publicznymi, organizacjami społecznymi w celu poprawy warunków życia mieszkańców oraz jakości usług świadczonych przez DPS,

zarządzanie powierzonym mieniem w tym nieruchomościami i wyposażeniem wykorzystywanym do realizacji powierzonych zadań.

 

V. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

budynki DPS są przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

częste wyjazdy w sprawach służbowych,

praca na stanowisku wymaga dużej odporności na stres oraz umiejętności szybkiego i skutecznego rozwiązywania konfliktów w związku z pracą bezpośrednio z osobami starszymi, chorymi oraz niepełnosprawnymi, a także ich krewnymi i opiekunami prawnymi o bardzo zróżnicowanych potrzebach i oczekiwaniach.

zakres zadań na stanowisku wymaga pracy przy komputerze.

 

VI. W Domu Pomocy Społecznej w Jaworze w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze tj. w grudniu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył progu 6%.

VII. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny*,

2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,

4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,

5. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,

6. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,

7. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku,

8. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10. w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, o której mowa w pkt. III ppkt 1 lit. f dokumenty potwierdzające jej zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika działu terapeutyczno - opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm. )”

 

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Do dnia 28 stycznia 2013r do godz. 8:00

Aplikacje, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jaworze albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z adnotacją: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik działu terapeutyczno - opiekuńczego”.

Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.

 

Dodatkowe informacje:

1. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:

zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),

b) oryginały dokumentów wymienionych w części VII pkt 4,5,6.

2. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

3. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu

i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicach informacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Dyrektor

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              mgr Irena Stolarczyk

Wytworzył:
Waldemar Pokój
(2013-01-15)
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2011-01-17 07:40:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2013-01-14 16:52:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki