Ogłoszenie

Jawor, dnia 10 lutego 2011r.

 

 

 

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

 

 

I.                   Nazwa i adres jednostki:

 

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

Pl. Seniora 3

59-400 Jawor

 

II.                Określenie stanowiska:

 

Nazwa stanowiska: Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymiar etatu: 1/10

Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.

Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2011r.

 

III.             Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b)      obywatelstwo polskie,

c)      posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

d)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)      nieposzlakowana opinia,

f)       wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,  

  1. Wymagania dodatkowe:

a)      zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,

b)      wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,

c)      umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office),

d)     prawo jazdy kat. B,

e)      ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

 

- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.),

- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.Nr 109, poz. 704, ze zm. )

- rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. Nr 69, poz.332 ze zm.)

- ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r., Nr 223, poz.12355)

- ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r., Nr 175, poz.1362)

wraz wydanymi do ww. ustaw aktami wykonawczymi.

 

IV.             Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.      Prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kontrolowanie ich ważności.

2.      Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, sporządzanie stosownej dokumentacji, zaznajamianie z oceną pracowników.

3.      Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów wypadków przy pracy.

4.      Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie protokołów wypadkowych.

5.      Bieżące informowanie dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie o usuwanie tych zagrożeń.

6.      Przedstawianie propozycji do planów modernizacyjnych dot. rozwiązań techniczno –organizacyjnych zapewniających poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy.

7.      Przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, występowanie do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń wypadkowych i szkodliwości zawodowych oraz uchybień w zakresie bhp.

8.      Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów dotyczących bhp oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

9.      Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowywanych obiektów bądź ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwa pracowników.

10.  Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp celem zapobiegania zagrożeń życia i zdrowia pracowników oraz poprawy warunków pracy, a także sporządzanie wniosków pokontrolnych.

V.                Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny*,
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. (Dz.U.2009, nr 115,poz.971),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
  5. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
  6. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  7. oświadczenie, że kandydat posiada dobry stan zdrowia do zatrudnienia na określonym stanowisku,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Starszego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”

 

VI.             Termin i miejsce składania dokumentów:

 

 Do dnia 22 lutego 2011r do godz. 15:00

Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze (w księgowości) albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy”.

 Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.

 

VII.          Dodatkowe informacje:

 

1. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:

a)      zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na  stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),

b)      informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności

(z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat),

c)   oryginały dokumentów wymienionych w części V pkt 4,5,6.

2. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

3. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu

 i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

 

                       

Dyrektor

 

mgr Henryk Baczmański

 

 

 

Wytworzył:
Rafał Bujak
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2011-01-31 08:14:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2011-02-10 10:11:01)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki