Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Jawor, dnia 17 stycznia 2011r.
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Pl. Seniora 3 59-400 Jawor
II. Określenie stanowiska:
Nazwa stanowiska: Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy Wymiar etatu: 1/10 Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia. Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2011r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, b) obywatelstwo polskie, c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia, f) wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
a) zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, b) wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres, c) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), d) prawo jazdy kat. B, e) ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.), - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.Nr 109, poz. 704, ze zm. ) - rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. Nr 69, poz.332 ze zm.) - ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r., Nr 223, poz.12355) - ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r., Nr 175, poz.1362) wraz wydanymi do ww. ustaw aktami wykonawczymi.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kontrolowanie ich ważności. 2. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, sporządzanie stosownej dokumentacji, zaznajamianie z oceną pracowników. 3. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów wypadków przy pracy. 4. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie protokołów wypadkowych. 5. Bieżące informowanie dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie o usuwanie tych zagrożeń. 6. Przedstawianie propozycji do planów modernizacyjnych dot. rozwiązań techniczno –organizacyjnych zapewniających poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, występowanie do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń wypadkowych i szkodliwości zawodowych oraz uchybień w zakresie bhp. 8. Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów dotyczących bhp oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowywanych obiektów bądź ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwa pracowników. 10. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp celem zapobiegania zagrożeń życia i zdrowia pracowników oraz poprawy warunków pracy, a także sporządzanie wniosków pokontrolnych. V. Wymagane dokumenty:
*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Starszego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do dnia 27 stycznia 2011r do godz. 14:00 Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze (w księgowości) albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy”. Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.
VII. Dodatkowe informacje:
1. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: a) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca), b) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności (z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat), c) oryginały dokumentów wymienionych w części V pkt 4,5,6. 2. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. 3. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. 4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Dyrektor
mgr Henryk Baczmański |
Autor dokumentu: Rafał Bujak Udostępnił: Henryk B (2011-01-31 08:14:28) Ostatnio zmodyfikował: Henryk B (2011-01-31 08:14:51) |
Jawor, dnia 28 stycznia 2011r. Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Pl. Seniora 3 59-400 Jawor
INFORMACJA O KANDYDATACH
którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowiska urzędnicze:
Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Informuję, że komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zarządzeniem Dyrektora nr 1/2011 z dnia 17.01.2011r. , w zakresie objętym wymaganiami związanymi z ogłoszeniem o naborze na w/w stanowisko, do następnego etapu rekrutacji nie zakwalifikowała żadnej aplikacji.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
mgr Henryk Baczmański
|
Autor dokumentu: Rafał Bujak Udostępnił: Henryk B (2011-01-31 08:20:22) Ostatnio zmodyfikował: Henryk B (2011-01-31 08:30:16) |
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Pl. Seniora 3 59-400 Jawor
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informuję, że w otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor: Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
mgr Henryk Baczmański
|
Autor dokumentu: Rafał Bujak Udostępnił: Henryk B (2011-01-31 12:57:50) Ostatnio zmodyfikował: Henryk B (2011-01-31 13:00:06) |