Opracowanie dokumentacji
Jawor, dnia 04 marca 2013 r.
1. Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor, NIP: 614-118-05-62, REGON: 000847038 zaprasza do złożenia oferty handlowej na wykonanie zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej dla „Przeprowadzenie robót remontowo – budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego w dwóch budynkach („A” i „B”) zlokalizowanych w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach nr 34 59-430 Wądroże Wielkie”
2. Wykonawca musi spełniać określone warunki tj.: posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. OPIS BUDYNKU:
BUDYNEK A:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach
Adres : Mierczyce 34, 59-430 Wądroże Wielkie
Powierzchnia zabudowy: 360 m2, powierzchnia użytkowa: 1307,58 m2, wysokość budynku – ok. 11,5 m.
Budynek wolnostojący murowany. Ilość kondygnacji nadziemnych 4 ze strychem nieużytkowym. Ilość kondygnacji podziemnych 1 (suterena) Konstrukcja budynku tradycyjna. Fundamenty: kamień. Ściany: cegła, stropy: ceramiczne. Dach: konstrukcja stalowa, pokryty dachówką.
Budynek posiada dobudowany szyb windowy wraz z przedsionkami do windy na każdej kondygnacji.
BUDYNEK B:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach
Adres : Mierczyce 34, 59-430 Wądroże Wielkie
Powierzchnia zabudowy: 472 m2, powierzchnia użytkowa: 763,7 m2, wysokość budynku – ok. 6,41 m.
Budynek wolnostojący murowany o dwóch kondygnacjach w tym suterenie. Budynek posiada strych nieużytkowy. Konstrukcja budynku tradycyjna. Fundamenty: kamień. Ściany: cegła, stropy: ceramiczne. Dach: konstrukcja drewniana, pokryty blacho – dachówką.
4. Szczegółowy zakres zadania.
4.1. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przeprowadzenie robót remontowo-budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego w dwóch budynkach („A” i „B”) Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanych w Mierczycach.
Zakres prac wynika z „Ekspertyzy technicznej” opracowanej przez rzeczoznawcę budowlanego oraz rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i obejmuje:
- Podwyższenie (nadbudowa) istniejącej klatki schodowej przy ścianie szczytowej budynku „A” o jedną kondygnację,
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku „A” zgodnie z „Ekspertyzą techniczną”,
- Zabezpieczenie klatek schodowych w budynku „A” i „B” przed zadymianiem,
- Instalację hydrantową 25,
- Instalację oświetlenia ewakuacyjnego dróg ewakuacyjnych,
- Instalację wykrywania dymu,
- Instalację odgromową,
- System sygnalizacji pożarowej z połączeniem z obiektem Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze,
Ponadto opracowaniem należy objąć utwardzenie przy budynku „A” placu do zawracania pojazdów PSP o wymiarach 20 x 20 m.
Opracowania należy podzielić w następujący sposób:
1. Budynek A – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR.- 4 komplety
2. Budynek „B” – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR. .- 4 komplety
3. Utwardzenie palcu manewrowego – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR. .- 4 komplety
4. całość opracowań należy przekazać w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD:
v część rysunkową w formacie PDF, część opisową i obliczeniową formatach doc lub xls,
v przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej zamawiającemu edycję.
5. W kosztorysie remontu budynku „A” należy wyodrębnić koszty związane z nadbudową klatki schodowej, wydzieleniem stref pożarowych i zabezpieczeniem klatek schodowych przed zadymieniem do realizacji w I etapie.
6. Projekty powinny być pozytywnie zaopiniowane przez rzeczoznawcę d.s. zabezpieczeń przeciwpożarowych.
7. Zleceniobiorca opatrzy w/w dokumentację w wykaz zawartości dokumentacji oraz pisemne oświadczenie, że dostarczone dokumentacje są wykonane zgodnie z wymaganiami zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami oraz że są kompletne.
4.2 Sprawowanie nadzoru autorskiego, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do:
a) czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez wykonawcę robót budowlanych, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, ofert równoważnych (czyli zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót;
b) udziału w odbiorze końcowym inwestycji;
c) do zakresu zleceniobiorcy należy udzielenie odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-technicznej składane w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane.
5. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100%) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całości zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
C= * 100%
Cena oferowana badanej oferty
przy założeniu, że do wyliczeń brana będzie pod uwagę wartość całkowita brutto oferty za wykonanie całości usługi. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. Płatność dokonana zostanie po realizacji zamówienia, zgodnie z wartościami podanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Płatność nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT, po podpisaniu protokolarnego odbioru prac.
7. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Dokumentacja powinna być dostarczona do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia
10 kwietnia 2013 r.
8. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
a) wypełniony podpisany załącznik nr 1 – Formularz oferty.
b) wykaz wykonanych usług – zał. nr 2, potwierdzający posiadanie odpowiedniej wiedzy
i doświadczenia.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował co najmniej dwa inne zlecenia polegające na opracowaniu dokumentacji technicznej zawierającej działania dotyczące dostosowania obiektu do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Do każdej wskazanej w wykazie usługi należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, lub wyciąg z wykonanej dokumentacji, protokoły odbioru dokumentacji,).
9. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z podwykonawstwa.
10. Oferent, może zapoznać się z obiektem, w celu pełnego zdiagnozowania istniejących warunków oraz możliwości i potrzeb do uwzględnienia w projekcie, po wcześniejszym kontakcie z Dyrekcją DPS.
Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną dokumentację techniczną obiektu.
11. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
12. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: oferty należy przesłać faxem w terminie do dnia 12 marca 2013 r. do godz. 08:00, na numer 076/8874506 lub dostarczyć w/w terminie do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia.
13. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość wykonania zadania.
14. Osoba do kontaktów:
1 Waldemar Pokój – tel. kom. 601 416 107
2 Mieczysław Machura – tel. kon. 076/ 729 01 19
15. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.).
Art. 4 ust 8: „Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro”.
Załączniki:
2. Formularz-wykaz wykonywanych usług