Opracowanie dokumentacji

 

Jawor, dnia 04 marca  2013 r.

 

 

 

1. Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor, NIP: 614-118-05-62, REGON: 000847038 zaprasza do złożenia oferty handlowej na wykonanie zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej dla „Przeprowadzenie robót remontowo – budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego  w dwóch budynkach („A” i „B”) zlokalizowanych w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach nr 34 59-430 Wądroże Wielkie”

 

2. Wykonawca musi spełniać określone warunki tj.: posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

3. OPIS BUDYNKU:

BUDYNEK A:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach

Adres : Mierczyce 34, 59-430 Wądroże Wielkie

Powierzchnia zabudowy: 360 m2, powierzchnia użytkowa: 1307,58 m2, wysokość budynku – ok. 11,5 m.
Budynek wolnostojący murowany. Ilość kondygnacji nadziemnych 4 ze strychem nieużytkowym. Ilość kondygnacji podziemnych 1 (suterena) Konstrukcja budynku tradycyjna. Fundamenty: kamień. Ściany: cegła, stropy: ceramiczne. Dach: konstrukcja stalowa, pokryty dachówką.

 Budynek posiada dobudowany szyb windowy wraz z przedsionkami do windy na każdej kondygnacji.

 

BUDYNEK B:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach

Adres : Mierczyce 34, 59-430 Wądroże Wielkie

Powierzchnia zabudowy: 472 m2, powierzchnia użytkowa: 763,7 m2, wysokość budynku – ok. 6,41 m.
Budynek wolnostojący murowany o dwóch kondygnacjach w tym suterenie. Budynek posiada strych nieużytkowy.  Konstrukcja budynku tradycyjna. Fundamenty: kamień. Ściany: cegła, stropy: ceramiczne. Dach: konstrukcja drewniana, pokryty blacho – dachówką.

 

 
4. Szczegółowy zakres zadania.

 

4.1. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przeprowadzenie robót remontowo-budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego w dwóch budynkach („A” i „B”) Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanych w Mierczycach.

 

Zakres prac wynika z „Ekspertyzy technicznej” opracowanej przez rzeczoznawcę budowlanego oraz rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i obejmuje:

- Podwyższenie (nadbudowa) istniejącej klatki schodowej przy ścianie szczytowej budynku „A” o jedną kondygnację,

- Wydzielenie stref pożarowych w budynku „A” zgodnie z „Ekspertyzą techniczną”,

-  Zabezpieczenie klatek schodowych w budynku „A” i „B” przed zadymianiem,

- Instalację hydrantową 25,

- Instalację oświetlenia ewakuacyjnego dróg ewakuacyjnych,

- Instalację wykrywania dymu,

- Instalację odgromową,

- System sygnalizacji pożarowej z połączeniem z obiektem Komendy Powiatowej

  Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze,

Ponadto opracowaniem należy objąć utwardzenie przy budynku „A” placu do zawracania pojazdów PSP o wymiarach 20 x 20 m.

 

Opracowania należy podzielić w następujący sposób:

1.       Budynek A – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR.- 4 komplety

2.       Budynek „B” – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR. .- 4 komplety

3.       Utwardzenie palcu manewrowego  – dokumentacja techniczna wraz z branżami, oraz kosztorysy i STWIOR. .- 4 komplety

4.        całość opracowań należy przekazać w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD:

v    część rysunkową w formacie PDF, część opisową i obliczeniową formatach doc lub xls,

v    przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formacie  PDF   oraz w wersji umożliwiającej zamawiającemu  edycję.

5.       W kosztorysie remontu budynku „A” należy wyodrębnić koszty związane z nadbudową klatki schodowej, wydzieleniem stref pożarowych i zabezpieczeniem klatek schodowych przed zadymieniem do realizacji w I etapie.

6.       Projekty powinny być pozytywnie zaopiniowane przez rzeczoznawcę d.s. zabezpieczeń przeciwpożarowych.

7.       Zleceniobiorca opatrzy w/w dokumentację w wykaz zawartości dokumentacji oraz pisemne oświadczenie, że dostarczone dokumentacje są wykonane zgodnie z wymaganiami zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami oraz że są kompletne.

 

4.2 Sprawowanie nadzoru autorskiego, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do:

 

a)              czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez wykonawcę robót budowlanych, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, ofert równoważnych (czyli zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót;

b)        udziału w odbiorze końcowym inwestycji;

c)         do zakresu zleceniobiorcy należy udzielenie odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-technicznej składane w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane.

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100%) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całości zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:

 

            Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert

  C=                                                                                                                          * 100%

                                        Cena oferowana badanej oferty

 

przy założeniu, że do wyliczeń brana będzie pod uwagę wartość całkowita brutto oferty za wykonanie całości usługi. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

6.    Płatność dokonana zostanie  po realizacji zamówienia, zgodnie z wartościami podanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Płatność nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT, po podpisaniu protokolarnego odbioru prac. 

 

7. Termin i  miejsce wykonania zamówienia:

Dokumentacja powinna być dostarczona do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia
10 kwietnia 2013 r. 

 

8. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

a)       wypełniony podpisany załącznik nr 1 – Formularz oferty.

b)       wykaz wykonanych usług – zał. nr 2, potwierdzający posiadanie  odpowiedniej wiedzy
i doświadczenia.

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w  okresie  ostatnich  trzech latach przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie – zrealizował co  najmniej dwa inne zlecenia polegające na opracowaniu dokumentacji technicznej zawierającej działania dotyczące dostosowania obiektu do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.   

Do każdej wskazanej w wykazie usługi należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, lub wyciąg z wykonanej dokumentacji, protokoły odbioru dokumentacji,).

 

9.         Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z podwykonawstwa.

 

10.     Oferent, może zapoznać się z obiektem, w celu pełnego zdiagnozowania istniejących warunków oraz możliwości i potrzeb do uwzględnienia w projekcie, po wcześniejszym kontakcie z Dyrekcją DPS.

Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną dokumentację techniczną obiektu.

 

11.  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.

 

12.  Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: oferty należy przesłać faxem w terminie do dnia 12 marca 2013 r. do godz. 08:00, na numer 076/8874506 lub dostarczyć w/w terminie do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia.

 

13. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość wykonania zadania.

 

14. Osoba do kontaktów

 

1 Waldemar  Pokój – tel. kom. 601 416 107

2 Mieczysław Machura – tel. kon. 076/ 729 01 19

 

 

15. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.).

 

 

Art. 4 ust 8: „Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro”.

 

 

 

Załączniki:

1.        Formularz ofertowy

2.        Formularz-wykaz wykonywanych usług

3.        Ekspertyza techniczna

 

 

Wytworzył:
Waldemar Pokój
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2013-03-04 14:11:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2013-03-04 14:18:54)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki