Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach

Zapytanie ofertowe

Na WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH

o wartości poniżej 14 000 EURO

w trybie: zapytanie ofertowe

 

 

 

ZAPRASZAMY DO ZŁOŻENIA OFERTY W ZAPYTANIU OFERTOWYM, którego przedmiotem jest:

Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach

 

ZAMAWIAJĄCY:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

Adres: Plac Seniora 3 59-400 Jawor

Regon: 000847038 NIP: 614 118 05 62

Tell. 76 72 90 710 Tel/fax 76 854 87 53

e-meil dps.jawor@wp.pl

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna PCV w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze z zachowaniem istniejących gabarytów wraz z pełną obróbką i usunięciem odpadów.

Zamówienie obejmuje 46 okien o wymiarach: - kotłownia 1,20 x 1,20 szt. 1, 0,90 x 1,20szt 1, 1,50 x 0,90 szt. 1– pralnia 1,30 x 1,50 szt .1, 1,20 x 1,50 szt.6, 2,10 x 1,50 szt. 1, 0,90 x 1,20 szt.2, 0,80 x 0,5 szt. 2, 0,60 x 1,20 szt. 1 - budynek „B” 1,20 x 1,50 szt. 2, 1,50 x 1,20 szt.3, 2,10 x 1,50 szt.1, 1,80 x 0,90 szt. 1 ( strych) – budynek „A” suterena 1,30 x 1,40 szt. 8, 1,30 x 1,20 szt. 2, 1,30 x 1,35 szt. 3, 0,55 x 1,25 szt.2, 1,20 x 1,30 szt.1, klatka schodowa, 0,60 x 1,85 szt.3, 0,60 x 3,40 szt.1 wraz z parapetami wewnętrznymi, winda osobowa 2,10 x 0,90 szt.1 szczegóły:

- kolor wewnętrzny – biały

- szyba zespolona K-1,0

- skrzydło uchylne

- okucia obwiedniowe

- parapet wewnętrzny – biały

- mikrowentylacja

Wykonawca przed wykonaniem okien dokona pomiarów w celu uściślenia wymiarów planowanych do

wymiany okien.

Wykonawca zapewni demontaż, usunięcie istniejącej stolarki, uprzątnięcie odpadów, gruzu, transport,

montaż i obróbkę nowych okien.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać podczas wizji lokalnej pomieszczeń.

 

Wizja lokalna możliwa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Domem Pomocy Społecznej w Jaworze

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – do dnia 20 grudnia 2013 r.

 

III.OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCĄ: Kierownik Działu Obsługi Waldemar Pokój tel. 76 72 9 710 kom. 601 416 107

Godziny udzielania informacji dotyczących zapytania ofertowego: 8 00-1430 (pn. – pt.)

 

IV. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA OFERTY:

- OFERTA FIRMY zawierająca cenę za wykonanie usługi,

- Kserokopia wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty,

- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art.22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V. MIEJSCE oraz TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Składanie ofert do dnia 18 listopada 2013 r. do godz. 9:00. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego.

2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty otwarcia ofert.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zapytanie ofertowe zamieszczono tablica ogłoszeń, BIP Dom Pomocy Społecznej w Jaworze

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

Oferta wraz z pozostałą dokumentacją muszą być umieszczone w zaklejonej kopercie oznaczonej wyraźnie pieczątką firmową Wykonawcy i napisem ,,Oferta – wymiana stolarki okiennej ”.

Wykonawcy pokrywają wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

UWAGA! Istnieje możliwość przesłania oferty za pomocą e-mail lub faksu. W tym przypadku oferta musi być jednak niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

 

VII. OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

1. Wybór najkorzystniejszej oferty odbywał się będzie w oparciu o następujące kryteria:

 

1.      cena

VII. UMOWA

1. Zamawiający zawiera umowę w możliwie najkrótszym terminie od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

2. Zamawiający przesyła umowę w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach za pośrednictwem poczty (listem poleconym). Umowa winna być podpisana w ciągu 5 dni roboczych i odesłana na adres Zamawiającego. Podpisany przez Dyrektora końcowy egzemplarz odeślemy do wykonawcy. Istnieje również możliwość podpisania umowy na miejscu – w siedzibie zamawiającego.

VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przesyłane będą za pośrednictwem Urzędu Pocztowego listem , fax lub mailem.

 

Dyrektor Domu Pomocy w Jaworze

mgr Irena Stolarczyk

 

Załączniki

Formularz ofertowy

Projekt umowy

Wytworzył:
Waldemar Pokój
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2013-11-12 10:41:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2013-11-12 10:47:05)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki