ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Jawor, dnia 29 września 2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Znak sprawy: ZP.8.2013.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaworze zaprasza do składania ofert na : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „ Wykonanie robót związanych z zabezpieczeniem pod względem ochrony przeciwpożarowej budynków A i B Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach” Etap II
I. Dane ogłaszającego zapytanie ofertowe:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze
59-420 Jawor Plac Seniora 3
NIP 614 118 05 62 REGON 000847038
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7 00 – 15 00
el/fax 76 72 90 710
II. Tryb
Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013.907 j.t z późn. zm.).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi związanymi z realizacją zadania pn. „ Wykonanie robót związanych z zabezpieczeniem pod względem ochrony przeciwpożarowej budynków A i B Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach” Etap II w następujących branżach: budowlanej, elektrycznej. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu określają: specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące dokumentację przetargową na wykonanie Wykonawcy robót budowlanych, udostępnioną na stronie http://www.spjawor-bip.pbox.pl/publik lub BIP jednostki organizacyjne Powiatu Jaworskiego.
Podstawowe obowiązki Inspektora Nadzoru określone zostały w załączniku nr-1 Opis przedmiotu zamówienia.
Zleceniodawca zamierza przeznaczyć na niniejsze zamówienie kwotę w wysokości 4 000, 00 zł. brutto. ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w określonym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, zamawiający unieważnia to postępowanie i przeprowadza ponownie.
IV. Opis sposobu obliczania ceny.
Oferent przedstawi w ofercie cenę brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
V. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 28 listopada 2014: miejsce realizacji: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach 59-430 Wądroże Wielkie Mierczyce 34.
Termin nie dotyczy udziału w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych oraz związanym z tym usunięciem wad i usterek. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu końcowego z uwagi na zmiany z uwagi zdarzeń losowych, które uniemożliwiały wykonawcy robót budowlanych zakończenie prac w wyznaczonym terminie.
VI. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zleceniodawca będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100%
VII. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze 59=400 Jawor Plac Seniora 3, do dnia 06 października 2014 r. do godz. 10 00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z oznaczeniem „ Inspektor nadzoru inwestorskiego - Wykonanie robót związanych z zabezpieczeniem pod względem ochrony przeciwpożarowej budynków A i B Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Mierczycach” Etap II Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy.
W przypadku wysyłania oferty pocztą – decyduje data wpłynięcia przesyłki do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.
VIII. Określenie warunków udziału w postępowaniu:
1) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – Formularz oferty
2) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
3) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 3 - Wykaz osób
Dyrektor
mgr Irena Stolarczyk