ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY-Opracowanie dokumentacji projektowej na Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Bolkowie przy ul. Kamiennogórskiej 3, 59-420 Bolków do wymaga

ZP.02.2018                                      Jawor. dnia  30 stycznia 2018 r.

 

ZAPROSZENIE  DO  ZŁOŻENIA OFERTY

I. Zamawiający:                                                                     

1.      Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor,                                                                                                                                                                                                                NIP: 614-118-05 -62, REGON: 000847038                                                                                                                                                                                                                                                       zaprasza do złożenia oferty handlowej na wykonanie zadania pn.                                                                                                                                                                                                              Opracowanie dokumentacji projektowej na „ Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Bolkowie przy ul. Kamiennogórskiej 3,     59-420 Bolków do wymagań ochrony przeciwpożarowej”.

 

2.   Wykonawca musi spełniać określone warunki tj.: posiadać uprawnienia do wykonania   określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

3. OPIS BUDYNKU:

Dom Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Bolkowie

Adres : 59-420 Bolków, ul. Kamiennogórska 3

Powierzchnia zabudowy: 390 m2, powierzchnia użytkowa: 973.10 m2, wysokość budynku   11.00 m, kubatura obiektu 5 232.00 m3   , budynek – niski /N/, długość 38.82 m, szerokość 11.70 m. 
Budynek wolnostojący murowany. Ilość kondygnacji nadziemnych 4 ze strychem nieużytkowym. Ilość kondygnacji podziemnych 1 Konstrukcja budynku tradycyjna.Dach: konstrukcja drewniana dwuspadowa, pokryty blacho dachówką. Elementy konstrukcyjne budynku to:-  ściany murowane piwnic z kamienia na zaprawie wapiennej gr. od 40 cm do 70 cm. -  ściany murowane zewnętrzne murowane z cegły i gr. od 25cm do 54 cm.– ściany murowane wewnętrzne  murowane z cegły i gr. od 16 cm do 20.00cm-  klatka schodowa wewnętrzna drewniana i żelbetowa -  strop nad piwnicą masywny ceramiczny, ceglany łukowy, tynkowanie tynkiem cementowo- wapiennym. – strop nad parterem i piętrem w konstrukcji drewnianej.                                                                             -  stolarka okienna z PCV, natomiast drzwiowa aluminiowa i drewniana. - budynek posiada wbudowany szyb windowy.
 

4. Szczegółowy zakres zadania. 

1.      4.1. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na „ Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Dom w Bolkowie przy ul. Kamiennogórskiej 3, 59-420 Bolków  do wymagań ochrony przeciwpożarowej”.

2.      Zakres rzeczowy robót:

Zakres prac wynika z „Ekspertyzy technicznej” opracowanej przez rzeczoznawcę budowlanego oraz rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i obejmuje: - wydzielenie stref pożarowych w budynku  zgodnie z „Ekspertyzą techniczną”, - wykonanie przepustów przeciwpożarowych EI120 w stropach i ścianach nośnych pomieszczeń zamkniętych w miejscu ich przejścia przez otwory o średnicy większej od 4cm tj. w pomieszczeniu kotłowni, piwnicy i obudowanej klatki schodowej,- wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w miejscu wyjść na zewnątrz budynku,  - zamknięcia klatki schodowej K2 drzwiami o klasie odporności EI30, - wyposażenie klatki schodowej K2 w urządzenia do usuwania dymu lub w urządzenia do zapobiegania zadymieniu, - kompleksowe oznakowanie dróg i wyjść ewakuacyjnych pożarniczymi znakami bezpieczeństwa,- zainstalowanie drzwi klasy EI30 odporności ogniowej prowadzące z parteru do poziomu piwnic ( klatka K1 i K2 ), - wyposażenie kotłowni w urządzenie sygnalizacyjno-odcinające dopływ gazu ziemnego do budynku, - zastosować na podłogach wykładziny o stopniu zapalności jako min. trudno zapalne, - zapewnienie możliwości ewakuacji ludzi na tej samej kondygnacji do innej strefy pożarowej poprzez wstawienie w korytarzu w miejscu styku obu części budynku drzwi w klasie EI60 odporności ogniowej,wykonanie oświetlenia awaryjnego na korytarzach i przy wyjściach z budynku o natężeniumin1lx a przy sprzęcie ppoż. Min. 5lx, - drzwi prowadzące z pomieszczeń na parterze ( zmywalnia ) oraz piętrze II ( świetlica ) zainstalować drzwi klasy EI30 odporności ogniowej otwierane do wnętrza pomieszczeń, - zamknąć wejście na poddasze nieużytkowe drzwiami w klasie EI30 odporności ogniowej,- przenieść hydranty D25 z wężem półsztywnym z klatki schodowej K2 na korytarz budynku, - okno podawcze wyposażyć w żaluzje o odporności ogniowej klasy EI60 podłączone do systemu sygnalizacji pożarowej- zaprojektować nową instalację odgromową zgodnie warunkami technicznymi normy– PN-EN 62305-1 - wyłączniki ppoż. zlokalizowane przy wyjściach z budynku zamontować zgodnie obowiązującymi normami, oraz wymienić instalację elektryczną na ciągach korytarzowych,                                                                                                                      - wyposażyć w pełni budynek w instalacje sygnalizacji SAP wraz z częścią strychową, - dach w konstrukcji drewnianej dwuspadowy, oddzielić przegrodą od części użytkowej płytami gipsowymi w klasie EI60 odporności ogniowej,- malowanie ciągów korytarzowych - wykonanie robót budowlanych związanych z remontem łazienek( wymiana instalacji sanitarnych oraz osprzętu)dla osób niepełnosprawnych.  

5. Opracowania powinno zawierać:

1. Projekt budowlany – 3 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie doc i pdf,                                                                                                               

2. Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze w wersji papierowej,                                                              

3. Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej              w formacie NORMA , doc i pdf,                                                                                                          

 4. Przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .doc i PDF,                                                                                                       

 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( STW i ORB ) 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .doc i PDF,                                                  6. Oświadczenie, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.  

 

7.  Projekty powinny być pozytywnie zaopiniowane przez rzeczoznawcę d.s. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 

5.1 Sprawowanie nadzoru autorskiego, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do: 

a)              czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez wykonawcę robót budowlanych, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, ofert równoważnych (czyli zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót;

b)        udziału w odbiorze końcowym inwestycji;

c)         do zakresu zleceniobiorcy należy udzielenie odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-technicznej składane w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane.

 

6. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.                                                                  Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100%) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całości zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru: 

            Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert

  C=                                                                                                                          * 100%

                                        Cena oferowana badanej oferty

 

przy założeniu, że do wyliczeń brana będzie pod uwagę wartość całkowita brutto oferty za wykonanie całości usługi. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 6.1.  Płatność dokonana zostanie  po realizacji zamówienia, zgodnie z wartościami podanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Płatność nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT, po podpisaniu protokolarnego odbioru prac. 

 

7. Termin i  miejsce wykonania zamówienia:

Dokumentacja powinna być dostarczona do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia
31 maja 2018 r.   

8. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy                                                                                     

 a)   wypełniony podpisany załącznik nr 1 – Formularz oferty.                                                       

b)   wykaz wykonanych usług – zał. nr 2, potwierdzający posiadanie  odpowiedniej wiedzy
i doświadczenia.

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w  okresie  ostatnich  trzech latach przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie – zrealizował co  najmniej dwa inne zlecenia polegające na opracowaniu dokumentacji technicznej zawierającej działania dotyczące dostosowania obiektu do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.   

Do każdej wskazanej w wykazie usługi należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, lub wyciąg z wykonanej dokumentacji, protokoły odbioru dokumentacji,). 

9.  Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z podwykonawstwa. 

10. Oferent, może zapoznać się z obiektem, w celu pełnego zdiagnozowania istniejących warunków oraz możliwości i potrzeb do uwzględnienia w projekcie, po wcześniejszym kontakcie z Dyrekcją DPS.

Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną dokumentację techniczną obiektu.

 11.  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.                                                          

12.  Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: oferty należy przesłać  w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie zawierającej nazwę i adres wykonawcy oraz napis: OFERTA: „ Wykonanie dokumentacji projektowej dla DPS w Jaworze”, w terminie do  dnia 12 lutego 2018 r. do godz. 10.00,  lub dostarczyć w/w terminie do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, Plac Seniora 3, 59-400 Jawor.                                                                                                           

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia.

13. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość wykonania zadania. 

14. Osoba do kontaktów:  

1 Irena Stolarczyk – dyrektor tel. 606 140 465

2 Waldemar Pokój – kierownik tel. 601 416 107     

14.1  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

   15. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia   2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

Art. 4 ust 8: „Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro”. 

Załączniki:

1.        Formularz ofertowy

2.        Formularz-wykaz wykonywanych usług

3.        Ekspertyza techniczna

4.       Wzór umowy

5.       Rzuty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
(2018-01-31)
Udostępnił:
Stolarczyk Irena
(2018-01-31 14:57:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Stolarczyk Irena
(2018-01-31 15:19:49)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki