Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Jawor: Usługi w zakresie realizacji szkoleń dla uczestników projektu Aktywni i potrzebni - systemowe wsparcie działań na rzecz aktywnej integracji przez PCPR w Jaworze
Numer ogłoszenia: 79517 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze , ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711411, faks 076 8711411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-jawor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie realizacji szkoleń dla uczestników projektu Aktywni i potrzebni - systemowe wsparcie działań na rzecz aktywnej integracji przez PCPR w Jaworze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie realizacji szkoleń, kursów w ramach realizowanego w 2013r. przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze projektu systemowego pn.: Aktywni i potrzebni - systemowe wsparcie działań na rzecz aktywnej integracji realizowane przez PCPR w Jaworze, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie realizacji szkoleń, kursów w podziale na 9 zadań..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3) Aktualny odpis lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Jeżeli zaświadczenie wydano przed rokiem 2013 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, że wpis jest aktualny w bieżącym roku. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, którym mowa w pkt.7 ppkt.3 SIWZ, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub złożyć dokumenty równoważne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 ppkt.10 SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, ilości godzin dydaktycznych, liczby osób przeszkolonych, terminu realizacji i nazwy odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Szczegółowy opis warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno-dydaktycznego wykorzystywanego przy realizacji zamówienia, w tym podanie informacji dot. zapewnienia osobnego i w pełni wyposażonego stanowiska pracy dla każdego uczestnika
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności podczas realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie wykonawcy, iż znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 7 ppkt.3 SIWZ (i odpowiednio w ppkt. 10) należy złożyć dla każdego wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2 SIWZ mogą zostać złożone odrębnie przez każdego wykonawcę lub w imieniu wszystkich wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenia na jednym dokumencie. Informacja dot. dokumentów wystawionych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami uwierzytelniającymi na język polski, tj. sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 2)Ilekroć w SIWZ a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisani) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. 3)Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 4)W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, według zasad, o których mowa w pkt. 7 ppkt.12 i 13 SIWZ oraz klauzula za zgodność z oryginałem. 5)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 12 SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za godność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty Wykonawca obowiązany jest załączyć n/w dokumenty stanowiące integralną część oferty: a) Harmonogram i program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia oraz jego czas trwania, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia- jeżeli dotyczy, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, b) Kalkulację ceny (kosztów) szkolenia jednego uczestnika, zawierającą koszt szkolenia dla 1 uczestnika oraz koszt osobogodziny, c) Zaparafowany wzór umowy (wraz z załącznikami) w sprawie Zamówienia Publicznego, d) Oferty złożone na części, w których wykorzystywane będzie oprogramowanie muszą zawierać oświadczenie wraz z numerem licencji na wykorzystywanie danego oprogramowania w celach komercyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności wydłużeniem się terminu rozstrzygnięcia procedury przetargowej, nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2)zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ i zawartych w ofercie, 4)zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, 5)zmianę zakresu tematycznego zajęć na prośbę uczestników za zgodą dwóch stron przedmiotowej umowy, 6)zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawa. 7)zmniejszenia liczby uczestników z powodu niezależnego od Zamawiającego, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników o koszty zmienne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-jawor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, ul. Szpitalna 12a, 59-400 Jawor.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego pn. Aktywni i potrzebni - systemowe wsparcie działań na rzecz aktywnej integracji realizowane przez PCPR w Jaworze, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 3 osób w wymiarze 80 h, termin realizacji: od 12.11 do 09.12.2013r., w godzinach 15.00-19.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: język angielski - stopień podstawowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: język angielski - stopień podstawowy - dla 8 osób w wymiarze 60 h, termin realizacji: od 02.09 do 27.09.2013r., w godzinach 15.00- 18.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obsługa komputera - poziom podstawowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa komputera - poziom podstawowy - dla 12 osób w wymiarze 60 h, termin realizacji: od 01.07 do 19.07.2013 r., w godzinach 9.00-13.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obsługa komputera - poziom średniozaawansowany (+ tworzenie stron internetowych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa komputera - poziom średniozaawansowany (+ tworzenie stron internetowych) - dla 15 osób w wymiarze 60 h, termin realizacji: od 25.07 do 14.08.2013r., w godzinach 9.00-13.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: asystent ds. kadrowo-płacowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asystent ds. kadrowo-płacowych - dla 2 osób w wymiarze 120 h, termin realizacji: od 02.09 do 11.10.2013r., w godzinach 9.00-13.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.10.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wizaż, makijaż.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wizaż, makijaż - dla 3 osób w wymiarze 40 h, termin realizacji: od 01.07 do 12.07.2013r., w godzinach 9.00-13.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wózki jezdniowe z napędem silnikowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózki jezdniowe z napędem silnikowym - dla 7 osób w wymiarze 48 h, termin realizacji: od 15.07 do 09.08.2013r., w godzinach 9.00-12.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: koparko-ładowarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koparko-ładowarki - dla 3 osób w wymiarze 202 h, termin realizacji: od 16.09. do 30.11.2013 r., w godzinach 15.00-19.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: prawo jazdy kat. B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawo jazdy kat. B a) dla 9 osób termin realizacji: od 19.06 do 20.12.2013 r., część teoretyczna: 19.06.-22.07.2013 r., w godzinach 16.00-18.00 b) dla 2 osób termin realizacji: od 30.09 do 20.12.2013 r., część teoretyczna: w godzinach 16.00-18.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
Załączniki:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: FORMULARZ OFERTOWY
ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ: WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ: WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ: WYKAZ WARUNKÓW LOKALOWYCH I TECHNICZNYCH
ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ: PROPOZYCJA PROGRAMU I HARMONOGRAMU
ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: WZÓR UMOWY
ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ: ANKIETA OCENY FORMY WSPARCIA
ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ: WZÓR ZAŚWIADCZENIA